Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan Sanna Marinilla kova henkinen taakka ulkonäöstään?

Vierailija
13.02.2021 |

Tällaisena verkkarimiehenä olen monesti miettinyt, onkohan näkyvästi julkisuudessa esillä olevilla naisilla jatkuva paine ulkonäöstään. Heitä kuitenkin katsotaan ja kommentoidaan.

Marin vielä poikkeaa joukosta sillä, että on tullut tunnetuksi kauniina. Lisäksi on hän esiintynyt tietoisesti medioissa, joissa katsotaan pintaa.

Olen itsekin alkanut katsella, mitä Marinilla missäkin kuvassa on päällä, vaikka olen tällainen nuhruinen räkäjunttiduunari.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sikäli voi olla paineita, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ota nuorta ja kaunista naista vakavasti, vaan lyttäävät tämän aivoton nukke -karsinaan. Muistaakseni Marin on jossain sanonut, että pitää tietoisesti samanlaista kampausta aina, jottei median huomio keskittyisi siihen millainen ihmeellinen kampaus hänellä tänäänkin sattuu olemaan, vaan siihen mitä hän sanoo.

No eikä pidä vaan on vaihdellut nykyään kakaramaisesta ponnarista aikuiseen nutturaan ja hiukset auki kampaukseen. Vaatteissa käyttää tiukkoja vartalon ihan jokaisen muodon esille tuovia mekkoja ja housuja, avoimia kaula-aukkoja. Ei todellakaan halua näyttää aina samalta, laskelmoitu juttu, huomion kiinnittäminen muuhun kuin itse asiaan.

Jestas, miten voi ihminen muutamalla lauseella paljastaa maalaisuutensa ja henkisen ikänsä. Mistä lähtien ponnari on ollut karamainen ja nuttura aikuinen?! Entäs oletko koskaan kuullut hyvin istuvista vaatteista? Ymmärrän, jos oma vartalonmallisi on Kiuru-tyyppinen, koet että normaalivartaloisen ihmisen normaali pukeutuminen on muotoja esille tuovaa. Ja mitä ihmeen avoimia kaula-aukkoja? Marinilla ei ole isot rinnat, joten melko avonaisetkaan kaula-aukot eivät näytä härskeiltä. Eipä hän niitä kumminkaan liiemmin suosi. 

Marinin politiikasta voi olla montaa mieltä, en kovasti fanita itsekään, mutta kyllä täysin kiistaton tosi asia on se, että hän erittäin tyylikäs (ja kaunis tietysti, mutta sehän on syntymäominaisuus) ja oikein hyvä käyntikortti Suomesta maailmalla. Tyyli on klassinen, naisellinen ja riittävän arvokas olematta tätimäinen. Hänellä hyvä vartalo, jolloin ilman muuta pukeudutaan kapealinjaisiin housupukuihin tai mekkoihin. 

Vai ei käytä avoimia kaula-aukkoja?

https://anna.fi/awpo/img/s3/2018/12/06232714/1260800sanna.jpg?w=1000

Vierailija
42/47 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahampaat kannattaisi laitatuttaa suoraan riviin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunistunut huomattavasti parissa vuodessa.

https://images.app.goo.gl/Jobwx3KB1EDtwSv96

Vierailija
44/47 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallisen näköinen. Ei herätä mitään mielenkiintoa. Minun deittilistallani ei jatkoon.

Vierailija
45/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmiset kiinnittää enemmän huomiota kauniiseen ulkonäköön, niin jää huomaamatta ne sisällöttömät selitykset.

Ulkonäkö ei todista minkäänlaisesta asioiden hoitokyvystä tai halusta hoitaa asioita oikealla tavalla

Vierailija
46/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No  ei taatusti ole.

Aina ollut saman näköinen. Itse tottunut ulkonäköönsä.

Nyt vain some on tarttunut hänen ulkonäköönsä ja puketumiseensa, mutta ei hänellä kiireissä työssään ole aikaa sitä edes huomata.

Avustajat varmaan kertovat hänelle toisinaan, mitä somessa hänen käytöksestään, sanomisistaan, ulkonäöstään ja pukeutumisestaan kirjoitellaan.

Ei ole ollut aina samannäköinen. Ennen hiuslisäkkeitä tukka oli ohuempi, ja ennen botoxin laittamista ryppyjä oli enemmän.

Että uskottele vain itsellesi, ettei hänellä ole muka aikaa kiinnittää huomiota omaan ulkonköönsä. Sehän on hänelle varmasti yksi tärkeimpiä asioita omassa työssään.

Vierailija
47/47 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikenlaiset vaalitentit alkaa telkkarissa, niin toivottavasti kenenkään ehdokkaan meikkejä ja hiuksia ei laiteta veronmaksajien rahoilla, jokainen tuokoon omat meikkaajat mukanaan.