Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Jouluksi kuntoon, VKO 32***

07.08.2006 |

Huomenta siskot. Mitäs se vaaka näyttää?

Mä olen aivan depressiivinen, sillä laihtumista ei ole tapahtunut. Okei, olin alkuviikon ma-ke mökillä, jossa syötiin joka päivä jotain pestojuttuja, juotiin viiniä ja siideriä jne. eli pisteet paukkui huolella. Nyt sitten olen loppuviikon koittanut kiriä, paitsi lauantain, jonka oli reissussa... ja taas paloi pisteitä. Eilen en sitten syönytkään kuin 17pistettä kun oli niin huono omatunto.

Tästä kaikesta huolimatta... käyn vaa' alla...

Painoa tullut lisää 100grammaa -byääääh!!!

170/84kg/81,9kg/72kg

Kokonaispudotus siis edelleen se pari kiloa, joka on ihan hyvä tulos kahdelle viikolle, mutta olen tosi pettynyt silti. Nyt vedän sitten natsilinjaa alkuviikon kun mies on reissussa -keittoja vaan. Ensi maanantaina rivin on syytä näyttää erilaiselta.

Pointsaajille tiedoksi siis: Jos viikosta 4pv menee överiksi ja ja vain 3pv pisteille, niin laihtumista ei tapahdu... testattu on :-/

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Olipas melkoinen yllätys kun kävin äsken vaa' alla... on nimittäin mennyt viime viikko kaikkea muuta kun terveellisesti syöden. Alkuviikon ramppas vieraita ja kaikkien kanssa tietty sorruin kahvittelemaan pullien kera, ja viikonlopun kruunas sitten grillimakkara. Siis useampi kappale. :) No, ilmeisesti noista pitkistä vaunulenkeistä on kuitenkin ollut vähän apua, sillä vaaka näytti aamulla kuitenkin reilun puoli kiloa vähemmän kuin edellisellä viikolla. Nyt rivi siis on 170 / 73,5 / 72,8 / 68

Nyt tarttis ottaa itseään niskasta kiinni! Tänään illalla uimaan, siitä se taas lähtee. Täytynee mennä huomenna kauppaan täydentämään vihannes- ja hedelmävarastoja...

Minzy

Vierailija
2/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko oli tohinaa täynnä ja välillä piipahti vieraitakin, joten siitä syystä jäi palstailu ja pisteiden laskukin. Ahdistus oli jo ovella kolkuttelemassa, mutta onneksi kääntyi eteisessä pois. Viikonloppuna olin vielä synttärijuhlilla herkuttelemassa, joten pienoinen tuskan hiki oli äsken päällä, kuun vaa' alle astuin. Mutta yllätys olikin mukavaan suuntaan...

Tämän maanantain lukemat ovat siis

162cm / 64kg / 63,5kg / 60kg.

Oli kiva lukea noita herkkuvinkkejä. Jotenkin ne suklaakeksit ja -jätskit huutavat mua ihan nimeltä, kun olen kaupassa ostoksilla. Onneksi useimmiten pääsen niiden hyllyjen ohi ostamatta mitään. Nytkin pitäisi lähteä kauppaan, kun jääkaappi ammottaa tyhjyttään. Jospa tekisi ostokset vain hedelmä- ja vihannesosastolta...

Aurinkoa kaikille!

~desejo~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flussan kourissa olen edelleen, eli pisteitä ei ole sen pahemmin laskeskellut. Tämän hetkinen tilanne kuitenkin näyttää tältä:

163cm / 70kg / 69kg / 62kg

Vierailija
4/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa !

Vaaka heilahti nyt kutosella alkavaan - olen ekstaasissa !

Rivi nyt 162 / 70,5 /69,5/ 62

Viikko meni ihan normaaleissa merkeissä, kevennetyllä ruokavaliolla. Arnoldsin ohi ei meinaa päästä vaan millään, ne suklaiset sieltä mun nimeäni kuiskii !

Urheilkaa maltilla helteissä !

Vierailija
5/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa vikaa kun desejolla.. Kauppaostokset pyrin suorittamaan niin ettei edes tarvis kävellä mokomien hyllyjen ohi. Nyt oon oppinu sen että pitää syödä päivän ruoka ennen ku lähtee kauppaan. Sitten heti lähteä ostoksille, niin on vielä niin täynnä ettei tee yhtään mieli makeeta :)...tai no yhtään ja yhtään...;)

Kyllä sais jo ilmat viilentyä sen verran että pääsis parille lenkille päivässä. Nyt lenkkeily menee niin myöhäseksi että ei kunnon lenkkejä viitsi tehdä enää. Ilman koiria en osaa lenkkeillä ja tuo vanhus 9v. ei jaksa näin kuumalla oikeen pitkään kävellä, sillä kun on vielä paksu turkki päällään. Nytkin mittari näyttää 29 astetta. plääh..

Käväsin puntarissa ja lukemat olivat:

162/63/62/57

eli kilo on 2vkossa lähtenyt. Kyllä tästä porukasta vaan on apua! Kiitos teille! =)

T:Ansku

Vierailija
6/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä vähän ulapalla tässä laihdutushommassa...olen koittanut nyt laskea vajaan viikon pisteitä ja ihan kivasti on mennyt. Päivässä tulee n. 25-27 pistettä syötyä. Onkohan sopiva määrä, kun vauva on vielä täysimetyksellä?

Pelästyin eilen, ettei maitoa olekaan tarpeeksi (vähentynyt), kun vauva huusi nälkäänsä koko illan ja siis asui tissillä...toivottavasti syön riittävästi, ettei maidontulo ala tyrehtyä! Pisteet kerään terveellisistä ruuista, en siis herkuilla. ja vettä juon tosi paljon. Toivotaan nyt, että pisteet riittää.

Lauantaina oli anopin 6kymppiset ja tuli herkuteltua kyllä vähän täytekakulla ja kekseillä...

Kävin äsken vaa' assa ja näytti, etten olisi yhtään laihtunut, päinvastoin! Kävin ennen ruokaa ja ruuan jälkeen ja jälkeen päin näytti 1,5kg enemmän:). Oli aika tuhti annaos;). No ei, vaa' assa on jotain vikaa. Soitinkin miehelle, että tuo uuden, TAVALLISEN vaa' av kaupasta. Noihin digitaalisiin en luota enää pätkääkään!

En osaa siis vielä kertoa oikeaa painoani. Vaatteissa tuntuu kuitenkin pientä väljyyttä jo, joten uskon, että ainakin puolisen kiloa olis lähtenyt.

Tulen raportoimaan illemmalla tai huomenissa uudelleen.

Hyvältä ja helpolta tuntuu joka tapauksessa nyt!

sitruska

Vierailija
7/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pitänyt mun dieetti viikonloppuna... Mökillä oltiin kans ja grilli pöhisi lähes koko ajan, viini maistui ja karkki... Koitin kohtuudella syödä ja liikkua myös mutta, vaaka on armoton!! Tai jospa se on rikki...??!?!

Rivi tällä kertaa siis: 165,5/ 72,2/72,4/65

Eli +200g, ton vaa' an on pakko olla rikki!!!! =)

No,uuteen viikkoon taas uudella innolla!!

Miinuskiloja teille muille!!!

Hipsuli

Vierailija
8/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa Minzy, Desejo, Punkis ja Ansku-80, olette saaneet vaa´an lukemaa kutistettua!

Oodille ja Hipsuli06:lle kovasti tsempityksiä tähän viikkoon, kyllä se käyrä vielä kääntyy laskuun. Tahdonvoimaa vain tarvitaan.

Titi-uulle pikaista paranemista, kyllä se siitä lahtee kunhan saat sen flunssapöpön karkoitettua.

Sitruskalle vinkiksi, että voi se vaaka ihan oikeasti valehdella. Jospa se uusi vaaka suostuisi hieman parempaan yhteistyöhön sun kanssa :)

Täällä tämän päivän rivi näyttää tältä:

Pituus: 163 cm

Paino 1.8.06: 74 kg

Paino 7.8.06: 72,6 kg

Tavoite: 65 kg

Ekalla viikolla lähti siis 1,4 kiloa, ja olen oikein tyytyväinen. Tai itse asiassa 6 päivässä, sillä aloitin viime viikon tiistaina, mutta haluan päästä samaan punnitusrytmiin teidän kanssanne. Herkut ovatkin pysyneet pannassa ja olen jaksanut urheilla ahkerasti. Tämä on tiestysti aina tätä ekojen viikkojen tsemppiä, jonka toivoisi jatkuvan mahdollisimman pitkään.

Joku kyseli viiem viikolla, miten ehtii käydä useamman kerran viikolla salilla ja jumpissa. Minulla vastaus on yksinkertainen: vauvaa vasta kuumeillaan, joten ei ole kuin omat aikataulut sovitettavana (ja tietysti vähän miehenkin). Sitten jos/kun lapsi tulee, on varmasti vaikeampaa lähteä kuntokeskukseen liikkumaan säännöllisesti vaan tulee enemmän harrastettua sitä hyöty -ja ulkoliikuntaa.

Olisi kiva nähdä millaisista ruoista teidän tyypillinen päivänne koostuu? Kerättäiskö ruokapäiväkirjoja (=yhden päivän syömiset), joista voisi saada sitten vinkkejä omaan ruokailuun?

Laitan oman päiväkirjani vähän myöhemmin, kun tuntuu viesti muuten venyvän :)

Kohta taas salille kirmaava Kepardi

Vierailija
9/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella tyytyväinen vaakani antamiin lukemiin sillä 1,1 kiloa tuli tällä viikolla miinusta.Yhdessä välissä lukema oli 1,6 kg mutta kait nuo muutamat siiderit joihin lauantaina sitten sorruin tekivät ton puolen kilon lisäyksen mutta siis kun se 500g per viikko riittää niin nythän menee hienosti..

Mun lukemat siis 160/66,6/65,5.Tavoitehan oli siinä 60 kilossa.

Mulla aivan jo syyhyää päästä alottaan kuntosaliharjottelu piiiitkään kesätauon jälkeen,mutta näillä helteillä en ees kuvittele alottavani.Mun kuntoilun aloitus alkaa myös uinnilla jonka huomenna alotan.Heti kunhan hiukan viilenee niin sali kutsuu myös,syksyltä jäi melki täys 10 kerran kortti polttelemaan kukkaroon.On tässä jo velttoiltukin ja oikeestaan alkaa tuntua niskoissa ja hartioissa se,ettei oo mitään tullut tehtyä.

Täytyy vielä sanoa,että olen todella iloinen meidän kaikkien puolesta sillä ihan hyvinhän kaikilla on alkanut.Noi plussatuloksetkin nyt on niin mitättömiä että voivat olla vaikkapa vain nesteitä jotka häviää ihan itsestään.Uutta iloista tsemppimieltä kaikille tällekkin viikolle.Kaupan hedelmä ja vihannes osasto kutsuvat myös meikäläistä.Herkkuja söin lauantaina niin,ettei tippaakaan tee mieli.Hyvä näinkin joskus (=

Vierailija
10/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea, että pudotustalkoot on käynnistyneet hyvin. Itsekin olen tämän päivän aloittanut taas uudella fiiliksellä ja justiinsa tulin kaupasta. Ostin koko viikon ruuat ja latasin kaapit täyteen kanaa, kalkkunaa (Wokki- tai pasta mielessä), kasviskeittoja ja Pepsi Maxia!

Tänään olen himmaillut pisteiden kanssa oikein huolella ja justiinsa kävin vaa' alla: 81,3kg eli pudotusta aamusta 600g!!! Tässä valossa voisi ajatella, että ehkä sitten munkin viime viikko meni miinuksen puolelle?

No, tavoitteena saada ens maanantaille taas roima pudotus -ei varmaan vielä tipu 7-alkuiseksi, mutta olispa upeeta!

Hyvä idis laitella noita ruokapäiväkirjoja!

Vierailija
11/32 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi miten hienoja tuloksia!! :-)

Mun viimevko meni tosi täysin mässylle,vieraita kävi enemmän ku laki sallii!!!Olo on yökkö ja turvonnu,en tänää uskaltanu vaakaa rasittaa!

Mä en hirmu tarkkoja tuloksia saa,meidän digivaaka on jotenki rikki ku näyttää isoja heittoja kun punnitsee mut jotain keskiarvoo yritän saada.

Tuo ruokalista olis kiva..musta tuntuu väli et ei ole mitää hajuu mitä sitä vois syödä.Viikonloput on myös suuri kompastuskivi!

TSemppiä kaikille kovasti!

miiri

Vierailija
12/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olo on keventynyt huomattavsti jo :)

kait henkisestikin vaikuttaa hyvinvointiin :)

on multa ainakin se kilo lähtenyt...

kohta vois lähtee muksujen kaa liikenteeseen.

Tsemiä kaikille,kyllä se siitä lähtee tippumaan.

Vierailija
13/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas!

Hyvä starttihan meillä on ollut! Upea juttu! Ja nyt kaikki joiden vaaka ei suostu yhteistyöhön (siis vaa´an vikahan se on, jos paino ei laske ;) kovasti tsemppiä!

Lupailin laittaa sitä ruokapäiväkirjaa. Tässä on tyypillinen laihdutuspäivän ruokailuni:

Aamupala n. klo 7.30: Rasvatonta jugurttia, hedelmiä (omenaa tms)

Lounas n. klo 11: Pussikeittoa, ruisleipää jonka päällä 5% juusto, pieni kurkku/tomaatti/raejuusto-salaatti

Välipala n. klo 14: Kahvi, paussi-keksi, ananaspurkki

Päivällinen n. klo 18: kevytjauhelihakastike, pastaa

Iltapala: Vesimeloonia, omenaa ym. hedelmiä, porkkanoita

Lisäksi paljon vettä päivän mittaan sekä helposti saatavilla porkkanaa, omenaa, banaania... Pääpointtini on, että syön parin kolmen tunnin välein jotain, jotta nälkä ei pääse mahdottomaksi ja alkaa tekemään mieli kaikenlaista. Tämän tyyppisillä eväillä menty nyt n. 1,5 viikkoa.

Miltä näyttää muiden keventyjien ruokapäiväkirjat *uteliaana*?

Vierailija
14/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä syömisisäni ja mulla suuri ongelma on sellanen epämääränen mussutus.esim.annan iltapalaa lapsille,syön siinä ohimennen leivän..laitanpa kinkun tai juustosiivun suuhunu..ehkä vielä puolikas leipä...ja sitten syön vielä oikeen iltapalan!Tahon iltapalan syödä ku lapset nukkuu,päivän ainut rauhallinen hetki :-)

Ja tätä ohimennen syöntiä tapahtuu varmaan usein ku anna lapsille jotain... :-/

Ongelma tunnistettu-nyt vaan tavasta eroon!

miiri

Vierailija
15/32 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista päiväkirjaa en syömisistäni pidä(ehkä pitäisi), mutta suurinpiirtein se on tälläinen(eli tämän päivän saldo):

aamupala: n.klo10 (riippuu tytön heräämisestä, jos herää aiemmin niin minunkin aamupalani on aiemmin)

2 palaa ruisleipää, päällä juustosiivu 17%, kalkkunaleike ja kurkkua/tomaattia, kahvikuppi ja lasi laimeaa mehua

" lounas" n.13.00:vettä ja omena/banaani/jugurtti/viili tms. mitä nyt kaapista löytyy

päivällinen n. 16.00: (jos mies menee iltavuoroon niin päivällinen on lounaan aikaan ennen kuin lähtee töihin)kanajauhelihakastike (joo..niihin kaupan valmiisiin " lisää vain vesi/maito" -jauheisiin, oon niin huono ruuanlaittaja..)perunaa, salaattia (salaatti, tomaatti, kurkku, joskus ananaspurkki tai tonnikalaa joukkkoon)ruokajuomana aina vesi

jälkkärinä kahvi

iltapala 20-22: vettä ja leipä (samoilla höysteillä kun aamulla)/jugurttia/porkkanaa/hedelmä

Sekavaa tuo syöminen, välillä unohdan syödä tarpeeksi usein kun on niin paljon tekemistä. Pitäisi saada selkeämmät ajat.. Olen todellakin niin huono ruuanlaittaja että meillä syödään lähinnä jotain näistä jatkuvasti:

makaronilaatikko(tonnikalalla/kanajauhelihalla ja kasviksilla)

kastikkeet(tonnikalalla/kanajauhelihalla

kanafileet

risotot( joo..arvaattekin..tonnikalalla/kanapaloilla tai -jauhelihalla

kalafileet(sitruunakala)

pakasteseiti uunissa

kanajauhelihamureke

lisänä perunaa useimmiten, joskus myös pastaa/makaronia tai riisiä

salaattia syödään liian harvoin..Mies kun ei niin siitä välitä ja minä popsin mielummin salaattiaineita erikseen välipaloina ;)

jne...

Vierailija
16/32 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loma-aikana ruokailutkin ovat vähän mitä sattuu, mutta ensi viikolla pääsen taas koulun lihapatojen ääreen ja syömisrytmikin normalisoituu. (Olen siis ope, en oppilas ;D)

Loma-ajan arkpäiväiset syömiset näyttävät yleensä tältä.

~Aamiainen n. klo 9: Pari viipaletta ruisleipää, päällä hieman 40%keijua, salaattia, siivu 17% juustoa, tomaattia ja kurkkua. Yleensä juon lasillisen tuoremehua.

~Lounaan syön joskus päivällä (jos muistan ja ehdin). Se on monesti ihan salaattia, lisukkeena kanaa, tonnikalaa tai fetaa. Joskus jonkinlainen pasta-/nuudelisössö.

~Iltaruoka meillä syödään monesti vasta tuolla klo 19 aikoihin. Sen sisältö riippuu paljon siitä, mitä mies on päivällä syönyt. Jos on mähkinyt lounaspuffetissa, niin sitten syödään TAAS salaattia tai keittoa. Arkena meillä syödään pääasiassa nopeasti valmistuvia salaatteja, pastoja, wokkeja tms. Yritetään olla tosi terveellisiä, mutta tulos ei sitä aina kuitenkaan ole. :)

~Iltapalaa meillä ei yleensä edes syödä, juuri tuon myöhäisen iltaruuan vuoksi.

Viikonloppujen ruokalistat näyttävätkin sitten ihan muulta. Joskus pisterajatkin paukkuvat niin että korvissa soi. Sitten täytyy taas seuraavalla viikolla pihistellä.

Tsemppiä syömisiin ja syömättäjättämisiin!

Vierailija
17/32 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on hiljaiseksi mennyt meidän palstalla, odottelevatko kaikki seuraavaa punnituspäivää ja uusien tuloksien kertomista?

Itsellä on oikein hyvä olo tämän kevennysprojektin suhteen ja erityisen iloinen olen jumppakärpäsen puremasta. Joka päivä on sellainen olo, että jotain hikiliikuntaa pitää saada ja kuntokeskuksen jumpat ovatkin olleet ahkerassa käytössä. Uutena tuttavuutena olen käynyt pilateksessa, joka vahvistaa selkä -ja vatsalihaksia. Se on tuntunut hauskalta lisältä muiden jumppien joukkoon. Toki välillä pitää pitää ihan lepopäiviäkin, ettei mene överiksi heti alkumetreiltä.

Taas galluppia: Oletteko pohtineet miten palkitsette itsenne kun olette päässeet tavoitteeseen?

Kun minulla on se 9 kiloa kaikonnut taivaan tuuliin, lähden farkkukauppaan! Odotan jo kovasti sitä hetkeä, kun voi numeroa-paria pienempiä housuja sovitella!

Kepardi :)

Vierailija
18/32 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepardiinan galluppiin: Juu, minä kans farkkukauppaan, kun tavoite on suoritettu! Tosin olen menossa farkkukauppaan jo perjantaina... :D

Mä oon liikkunu sen verran mitä oon jaksanu, kun yhä tuo flunssa roikkuu minussa kiinni. Ruokakaan ei oikein maistu, niin ei tässä lihomaan pääse!

Ollaan lähdössä lauantai-aamuna reissuun ja palataan reissusta tuustai-iltana, joten voi olla että käyn kertomassa seuraavan punnitustuloksen vasta keskiviikkona.

Ajattelin hommata kotiin sellaisen crosstrainerin, luulisin sen olevan tehokkaampi kuin kuntopyörän, jota aluksi haaveilin. Onkos kenelläkään kokemusta sen tehokkuudesta? Taidanpas laittaa tämän kysymyksen ihan omaksi pinoksikin tuonne.

Tsempityksiä kaikille laihdutukseen!

T:Titi-uu

Vierailija
19/32 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin: Mä lähden kanssa ostoksille. Sopivasti tuleekin joulun jälkeiset alennusmyynnit, niin pääsee tuhlaamaan toivottavasti numeroa pienempiin vaatteisiin :)

lenkille ollaan kohta lähdössä, kävellään tuonne raksalle n.5km ja tullaan sitten auton kyydillä pois kun mieskin tulee. Osa matkasta olisi tarkoitus hölkätä, jos siltä tuntuu.

Illaksi on kuorittu jo porkkanaa valmiiksi niin saa sitä pureskella kun jännittää keihäänheiton finaalia. Pahasti kullä pelkään että norjalainen sen vie...Mutta pitääpä lähteä ulkoilemaan, ettei finaali mene sivu suun :) Jännittävää loppuiltaa!

-Ansku-

Vierailija
20/32 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa esittelyssä alkupainokseni olin laittanut 71, sen verran painoin kun tähän porukkaan tulin mukaan, mutta itseasiassa viime viikon maanantaina vaaka näytti 72 kg. Nyt siis on pari kiloa lähtenyt viikossa! Tsemppi on kova ;)

169/72/70/58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän