Äitini äänesti Li Anderssonia viime vaaleissa Haluatko kysyä minulta jotain?
Tunnen siis hyvin millaiset ihmiset häntä äänestävät. Olen tuntenut pienestä asti. Siis siitä kun minä oli pieni.
Kommentit (12)
Oletko jo tehnyt eutanasian äidillesi, kun ei tunnu aivot enää toimivan?
Ketäs itse äänestit?
Meillä on vaalisalaisuus. Ei ole pakko kertoa edes puolisolle, ketä äänesti, ellei halua. Vanhemmista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketäs itse äänestit?
Meillä on vaalisalaisuus. Ei ole pakko kertoa edes puolisolle, ketä äänesti, ellei halua. Vanhemmista puhumattakaan.
Itse en äänestänyt. Ei tietenkään pakkoa ole kertoa.
Onko äitisi lyönyt nuorena päänsä vai miksi hän on normaalia tyhmempi?
Tiesitkö että kännykän laturi käyttää virtaa, jos on kiinni pistorasiassa, vaikka puhelin ei latauksessa olisikaan?
Tiesitkö, että Anders Breivikillä on tänään syntymäpäivä! Paljon onnea ja jaksamisia Anders!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs itse äänestit?
Itse en äänestänyt. Ei tietenkään pakkoa ole kertoa.
Olet siis NuPun (nukkuvien puolue) kannattaja. Hävettääkö äitisi puolesta että hän äänesti kommaria?
ostatko teslan jolla käyt vähä järkistä äitiäsi tapaamassa?? entä lapset teslan akku ei riitä eskari ja 10 luokkalaisen edes takaisiin kuljetuksiin. sähkö kohtuu hinnoissa siirtoa et tuskin pysty maksamaan. eskari 10 luokka turhia
Kaunis pieni rouva Ullanlinnasta äänestää persuja, koska persut eivät ole vasemmalla eikä oikealla eikä heidän tarvitsekaan olla :)
Toivotavasti kuuluut meihi! Äiti kuittenkin varmastu rakas, vaikka äänestkinn väärin.
Onko Aurajoessa paksu jää?