Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin alanvaihtaja jonka tiedät?

Vierailija
13.02.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teestosteroni kun on laskenuut miehelllä tarpeeeksi alas niin varmaaan sosiaaliveys ala.

Vierailija
2/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

53-v valmistuessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 50-vuotias aloittaessaan opinnot AMK:ssa.

Vierailija
4/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi kysyä kuka nykyisistä 50kybäsistä tekee työtä mihin kouluttautui :)

Vierailija
5/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeisimmän tutkintoni valmiiksi samana vuonna, kun täytin 50. Vakituinen virka em. koulutusalalta, kun olin 52 v. (sitä ennen tein hajanaisia sijaisuuksia kyllä alalla)

Ohiksena: Kysyin myöhemmin rekryltä, mikä ratkaisi valintani. Hän mainitsi mm. laajan työkokemuksen nuoresta lähtien usealta eri alalta (kaikki  kesätyötkin tietysti CV:ssa), määrätietoisuuden ja kyvyn oppia uutta (hänen mielestään tämä kävi ilmi siitä, että olen opiskellut työn ohessa läpi elämäni). Lisäksi sopeutuminen kiireeseen ja sisäisiin lomituksiin & sijaistuksiin.

Työ on siis välillä aika hektistä.

Vierailija
6/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti. Oli silloin 58v.

Vierailija
7/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain viimeisimmän tutkintoni valmiiksi samana vuonna, kun täytin 50. Vakituinen virka em. koulutusalalta, kun olin 52 v. (sitä ennen tein hajanaisia sijaisuuksia kyllä alalla)

Ohiksena: Kysyin myöhemmin rekryltä, mikä ratkaisi valintani. Hän mainitsi mm. laajan työkokemuksen nuoresta lähtien usealta eri alalta (kaikki  kesätyötkin tietysti CV:ssa), määrätietoisuuden ja kyvyn oppia uutta (hänen mielestään tämä kävi ilmi siitä, että olen opiskellut työn ohessa läpi elämäni). Lisäksi sopeutuminen kiireeseen ja sisäisiin lomituksiin & sijaistuksiin.

Kuinka pitkä CV:si oikein on? Jos ajatellaan että CV:n maksimipituus on 1 sivu, niin itse en saa siihen todellakaan mitään kesätöitä ympättyä. Vain 3-4 viimeisintä + korkeakoulut joissa olen opiskellut (en edes lukiota saa mahtumaan).

Vierailija
8/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkaripaikka 55 vuotiaana, sitä ennen tein määräaikaisuuksia omasta halustani. Valmistuin uuteen ammattiin 48 vuotiaana ja sain heti vakituisen työn.

Vierailija
9/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä CV:si oikein on? Jos ajatellaan että CV:n maksimipituus on 1 sivu, niin itse en saa siihen todellakaan mitään kesätöitä ympättyä. Vain 3-4 viimeisintä + korkeakoulut joissa olen opiskellut (en edes lukiota saa mahtumaan).

CV:ni on myös se yksi sivu (jos laitan lisäksi harrastukset ja luottamustoimet, tulisi muutama rivi toiselle sivulle, joskus näitäkin nimittäin kysytään). Hyvin mahtuu. Kaikkea ei tarvitse kirjoittaa auki. Alkuun tietysti perustiedot (henkilötiedot ym, itse merkitsin aikaisemmin myös siviilisäädyn, lapset). Tutkinnot (suuntautuminen, riippuu toki haettavasta paikasta), suorituspaikka ja -aika. Työpaikka, aikaväli, nimike (tehtävät, jos hakemaani paikkaan tiettyjä edellytyksiä...). Tulee tästä näennäisesti pitkä lista, mutta katsoin äsken CV:tani ja näytti ihan mukavasti taitetultakin. Lisäksi joihinkin paikkoihin olen vielä lisännyt joskus minusta leikatun siluettikuvan pienennettynä. ;) Tämä on huomattu kyllä eli pientä eroa muihin hakemuksiin on oltava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan