Mukavat sandaalit - vinkkejä?
Olisiko kenelläkään suositella hyviä ja laadukkaita sandaaleita? Asun Espanjassa, ja tarvitsisin kunnolliset ja mukavat sandaalit kävelyyn, koska tennareita ei täällä voi kevätsäässä enää käyttää. Ja sandaalien täytyy soveltua kovaan kävelyyn, sillä kävelen 14-20 km joka päivä. Mielellään sandaalit saisivat olla myös ihan nätit, joten ei mitään kovin raskaannäköisiä urheilusandaaleita. Urheilusandaalit siis kyllä käyvät, kunhan eivät ole susirumat. Vinkkejä?
Kommentit (3)
Kaikilla on omalaisensa jaöka, joten on mahdotonta neuvoa, mitkä sandaalit ovat mukavat. Jos ne on mukavat minun jalkaani, niin sinulle ne saattavat olla täysin sopimattomat. Yleensäkin hyvät ja sopivat kengät saa vain sovittelemalla, ei postimyynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on omalaisensa jaöka, joten on mahdotonta neuvoa, mitkä sandaalit ovat mukavat. Jos ne on mukavat minun jalkaani, niin sinulle ne saattavat olla täysin sopimattomat. Yleensäkin hyvät ja sopivat kengät saa vain sovittelemalla, ei postimyynnistä.
Minun kokemukseni mukaan vasta kunnon käytössä huomaa, että kengät/sandaalit ovatkin huonot. Eli kun se ensimmäinen muutama kilometri on kävelty. Minulla on herkähkö iho, joten rakkoja tulee helposti. On siis tärkeää, että sandaalit ovat tarpeeksi pehmeät pinnasta.
Ap
Merrell