Onko normaalia pelätä että ihmiset haluaa tappaa tai myrkyttää?
Kommentit (24)
Ei ole normaalia. Muista: vain otettu lääke auttaa.
Mullla oli varmaaan peruskoulun ensimmäisistä luokista lähtien jo tunne etttä kuolen tänne varmasti. Sen jälkeeen ku sielltä päääsi niin näin lasevarloja ikkkunasssa eli punaisia pisteiiitä kaukana ja luuulin että niiillä yritetään minut jälkikäteeen surmata.
Ei ole normaalia, ellet ole venäläinen toisinajattelija. Mutta sinähän olet se lapsi, joka spämmää tänne palstalle eikä halua lääkkeitä injektiona, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia, ellet ole venäläinen toisinajattelija. Mutta sinähän olet se lapsi, joka spämmää tänne palstalle eikä halua lääkkeitä injektiona, eikö niin?
En ole lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Muista: vain otettu lääke auttaa.
Otan lääkkeeni säännöllisesti.
Ei ole. Tarkista lääkityksesi oikealle, riittävälle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Olisko psykoosit tulilla?
Tiedostan ajatusten irrationaalisuuden joten tuskinpa psykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Mullla oli varmaaan peruskoulun ensimmäisistä luokista lähtien jo tunne etttä kuolen tänne varmasti. Sen jälkeeen ku sielltä päääsi niin näin lasevarloja ikkkunasssa eli punaisia pisteiiitä kaukana ja luuulin että niiillä yritetään minut jälkikäteeen surmata.
kuulostaa surulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lapsi.
Täsmennän, alaikäinen. Mutta niin kuin arvelinkin, se sama joka spämmää tänne vähän väliä, tahtoisi lääkkeet tabletteina että voisi olla ottamatta niitä, ja kuvittelee että omat vanhemmat haluavat tappaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lapsi.
Täsmennän, alaikäinen. Mutta niin kuin arvelinkin, se sama joka spämmää tänne vähän väliä, tahtoisi lääkkeet tabletteina että voisi olla ottamatta niitä, ja kuvittelee että omat vanhemmat haluavat tappaa hänet.
Haluan nykyisin ottaa lääkkeeni.
Hmm. Mä kyllä pelkään ja mietin sellaista jatkuvasti. Just työkaveri tarjosi kahvin ja toi sen mulle, en juonut kokonaan, ihan varmuuden vuoksi.
Oon aika tottunut tähän ajatteluun. En myöskään nosta maasta tavaroita koska pelkään että on ansa ja myrkytetty.
Pitäiskö mun tehdä asialle jotain? Ihan asialliset vastaukset olisi kivoja. Tää on silmiä avaava keskustelu, kiitos ap.
Ainoastaan jos olet lastensuojelun asiakas. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mä kyllä pelkään ja mietin sellaista jatkuvasti. Just työkaveri tarjosi kahvin ja toi sen mulle, en juonut kokonaan, ihan varmuuden vuoksi.
Oon aika tottunut tähän ajatteluun. En myöskään nosta maasta tavaroita koska pelkään että on ansa ja myrkytetty.
Pitäiskö mun tehdä asialle jotain? Ihan asialliset vastaukset olisi kivoja. Tää on silmiä avaava keskustelu, kiitos ap.
Kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tarkista lääkityksesi oikealle, riittävälle tasolle.
Otanko yhteyttä psykiatriin?
Ei ole normaalia. Itselläni oli oikea syy miettiä tällaisia kun entinen miesystävä vainosi, mutta silloinkin pelko ja kuvitelmat meni liian pitkälle. Jos ei ole ketään joka sinua oikeasti vainoaisi tai uhkailisi, niin kyseessä on mahdollisesti psykoosin oireet. Kannattaa mennä psykiatrille ja kertoa mahdollisimman tarkasti kaikesta niin saa diagnoosin ja tarvitsemaansa apua.
Ei.