Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia pelätä että ihmiset haluaa tappaa tai myrkyttää?

Vierailija
13.02.2021 |

Mietin vaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Itselläni oli oikea syy miettiä tällaisia kun entinen miesystävä vainosi, mutta silloinkin pelko ja kuvitelmat meni liian pitkälle. Jos ei ole ketään joka sinua oikeasti vainoaisi tai uhkailisi, niin kyseessä on mahdollisesti psykoosin oireet. Kannattaa mennä psykiatrille ja kertoa mahdollisimman tarkasti kaikesta niin saa diagnoosin ja tarvitsemaansa apua.

tiedostsn kyllä että ei ole todellista välttämättä

Vierailija
22/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä myrkyttäminen on maan tapa.

Vierailija
24/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mä kyllä pelkään ja mietin sellaista jatkuvasti. Just työkaveri tarjosi kahvin ja toi sen mulle, en juonut kokonaan, ihan varmuuden vuoksi.

Oon aika tottunut tähän ajatteluun. En myöskään nosta maasta tavaroita koska pelkään että on ansa ja myrkytetty.

Pitäiskö mun tehdä asialle jotain? Ihan asialliset vastaukset olisi kivoja. Tää on silmiä avaava keskustelu, kiitos ap.

Kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.

No tätä mä mietin että mitä sitten? Elän ihan tavallista elämää ja arkea, mitä nyt pelkään tällaisia asioita ja varon . En tiedä onko se sitten sen kummempaa kuin muiden rajoitteet tai omituiset luonteenpiirteet. En koe tarvitsevani apua.

Outoa huomata tässä ketjussa kuinka heti suhtaudutaan että joo, psykoosit tulilla jne. Aika epäpsykoottisen tasaista täällä ainakin mulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä