Miltä nykyään pitää näyttää? Olen selkeästi teinien mielestä nolo.
Kommentit (21)
Tällä viikolla opin (varmaan myöhään) ettei sivujakausta saa enää olla. No, onhan se epäkäytännöllinen tavallaan.
ap
Jos sä et ole tekemisissä teinien kanssa niin ei niitä kyllä kiinnosta mille sä näytät. Jos olet niin pitää näyttää aikuiselle, kun aikuinen on. Jos aikuinen yrittää olla liikaa teini niin se on noloa
Laita farkut ja valkoinen teepaita niin et voi olla nolo.
Teinien mielestä kaikki on noloa, esimerkiksi vessapaperin osto tai vanhempien kanssa liikkuminen ulkosalla. Pukeudu ihan niin kuin itse haluat, kyllä ne teinitkin parinkymmenen vuoden päästä tajuavat ettei pukeutumisella ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla opin (varmaan myöhään) ettei sivujakausta saa enää olla. No, onhan se epäkäytännöllinen tavallaan.
ap
Ja silti sivujakaus näyttää monella paremmalta kuin keskipään jakaus... just saying
Kysy niiltä teineiltä, joiden kanssa et ole tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Sun teinit eivät itse ole muodissa ajan tasalla. Keskipääjakaus on jo out, nyt 2021 muodikkain jakaus on teineillä sivussa.
Poikkesin kummipojan perheen luona karvacrocsit ja pitkävartiset harmaat villasukat jalassa. Tämä oli niin noloa ja huvittavaa 14-v mielestä että otti olevinaan salaa kuvia, huomasin kyllä. T: 39-v rummo.
Olet nolo teinien mielestä tekisitpä mitä vain
Siis kolmekymppinen ihminen hakee hyväksyntää teineiltä? Miksi? Mitä väliä?
Ei meitä kiinnosta miltä sä näytät, kaikki aikuiset on tasapuolisesti noloja
-16v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sun teinit eivät itse ole muodissa ajan tasalla. Keskipääjakaus on jo out, nyt 2021 muodikkain jakaus on teineillä sivussa.
Keskijakaus toimii jos on nuori, nätti ja symmetrinen naama. Jos ei ole niin se vain korostaa kasvojen virheitä.
Vierailija kirjoitti:
-16v
Niin ja kaikki teinit varsinkin. Tehän nolostelette jopa kävelemistä ja hengittämistä.
- 55 v.
Vierailija kirjoitti:
Poikkesin kummipojan perheen luona karvacrocsit ja pitkävartiset harmaat villasukat jalassa. Tämä oli niin noloa ja huvittavaa 14-v mielestä että otti olevinaan salaa kuvia, huomasin kyllä. T: 39-v rummo.
.. oli ottavinaan salaa kuvia.
Mikä ihme siinä on, että ette enää osaa suomea?
Täällä nolo nelikymppinen jakaa viisauttaan:
-Teinille olet nolo ja vanha joka tapauksessa
-Jos yrität näyttää samalta kuin teinit, olet vielä nolompi
-Ei sinne oman nuoruuden lookiinkaan kannata jämähtää
-Tiedät kyllä jo, minkälaisessa tyylissä viihdyt ja mikä sopii sinulle
-Ajaton simppeli tyyli toimii aina ja kaikilla
Itse olen 40 ja käytän collegepaitoja, farkkuja ja parkatakkeja. Teineillä näkyy samanlaisia vaatteita. Toki olen silti varmaan nolo, koska vaatteeni ovat väärää merkkiä tai lahkeeni ovat millin liian lyhyet tai liian pitkät tai mitä milloinkin.
Haha mä en välitä teinit mielipiteistä vaan olen minä aina vaan enkä muuksi muutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. oli ottavinaan salaa kuvia.
Mikä ihme siinä on, että ette enää osaa suomea?
No nyt on noloista nolointa pätemistä. Lainaamasi on ihan oikein ja kertoo sen mitä hän haluaa sanoa. Sinun muunnoksesi merkitsee ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
-16v
Onneksi tuommoinen vamma paranee iän myötä.
Mitä siis väliä?