The Butterfly Effect
Katsoiko kukaan eilen ton leffan? Tietääkö kukaan, onko leffasta tehty 2 erilaista loppuratkaisua, kun mä muistan aiemmin nähneeni (vuokrattu DVD) ihan erilaisen lopun, kuin mitä eilen töllöstä näytettiin... Hämärää...?
t: nimim. " lääkkeetkö ottamatta?"
Kommentit (15)
Voi, että kun en älynnyt. Monesti oon meinannu vuokrata ja nyt se ois tullut telkusta...
enkä vietä avlla aikaa 24/7 joten voisiko joku ystävällisesti kertoa, millainen se vaihtoehtoinen loppu oikein oli? olen nähnyt se, mutten muista enää ollenkaan!
minua muuten jäi ihmetyttämään se, miten evan pystyi kirjoittamaan päiväkirjansa ilman käsiä?
ja ilmeisesti ei päättynytkään kohtukuolemaan???? Miten eilinen leffa siis päättyi?
vastaisiin suuntiin. Kayleigh siis säästyi. Kundi kävi muuttamassa tulevaisuutta niin, että sanoi tytölle pienenä ensi kertaa tavatessaan, että tappaa tämän ja hänen perheensä, jos tämä ei pysy hänestä kaukana. Ilmeisesti uhkaus tehosi.
Evan kuiskasi tytölle tappavansa hänet jos hän tulee Evanin lähelle. Näin heistä ei koskaan tullut ystäviä
millainen on sitten se VAIHTOEHTOINEN loppu? eilisen leffan lopun näin kyllä..
hän menetti kätensä dynamiittiräjähdyksessä, joten miten hän niitä päiväkirjoja sitten piti? Ehkä kirjoitti jaloillaan tai siis piti kynää varpaissaan ja sillä tavalla kirjoitti. No, ehkei sillä ole väliä...
Vierailija:
hän menetti kätensä dynamiittiräjähdyksessä, joten miten hän niitä päiväkirjoja sitten piti? Ehkä kirjoitti jaloillaan tai siis piti kynää varpaissaan ja sillä tavalla kirjoitti. No, ehkei sillä ole väliä...
Vierailija:
En muuten malta odottaa kakkososaa!!!
Eli ei sulla ole jäänyt lääkkeet ottamatta :-)))