Kotoisa 2021
Mitä mieltä olette uusista suunnittelijoista ja rakentajista?
Minusta tämä kodin sisustaja oli jotenkin liian kopio edellisten kausien Seijasta. Laiha, vauhdikas ja ylipirteä.
Kommentit (48)
ootellaanpas kun huvila ja huussi vapautuu ruutu plussalta,mitä siellä,onko uutta vai edelleen vanhanaikaista.
Katon ruudussa kanadalaista remonttiohjelmaa,missä tyyppi muuttaa kellareita asuttaviksi. SE on muuten kiva ohjelma mutta se mies tunkee tavaraa aivan älyttömästi niihin huoneisiin.
Ps joo,väriä he mun mielestä toivoivat
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin kyllästynyt näihin toisiaan toistaviin valkoista ja revitellessä ehkä vähän harmaata - työntäviin suunnittelijoihin. Tämä ei poikkea siitä sakista.
Essi Nador oli hyvä siinä asuntokaupat sokkona ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin kyllästynyt näihin toisiaan toistaviin valkoista ja revitellessä ehkä vähän harmaata - työntäviin suunnittelijoihin. Tämä ei poikkea siitä sakista.
Essi Nador oli hyvä siinä asuntokaupat sokkona ohjelmassa.
Joo, niin olikin. Se oli kiinnostava ohjelma!
Kohta alkaa se Remppa vai muutto suomalainen versio.
Siinä on Marko Paananen ja joku naishenkilö, en muista nimeä..
En oikein tykkää Markon leuhkasta habituksesta, mutta hän on tehnyt kivoja sisustuksia joissain remppaohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa se Remppa vai muutto suomalainen versio.
Siinä on Marko Paananen ja joku naishenkilö, en muista nimeä..
E Joo,tätä odotan! Se Marko on jotenkin hauska heppu,samoin kuin se Mikko...en muista..Kivaa vaihtelua toivotaan!
Markokaan ei kyllä kauhean tarkkaan kuunnellut asiakkaiden toiveita. Usein tuntui tyydyttävän omia mieltymyksiään, mikä ei ole kovin ammattimaista.
Ja Amerikan tyylin yhdistäminen meidän arkkitehtuuriin on vähän idiotismia.
Ketkä katsoo tätä ohjelmaa?
Aivan järkyttävää skeidaa😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Ketkä katsoo tätä ohjelmaa?
Aivan järkyttävää skeidaa😡😡😡
Musta edellisillä kausilla on ollut yllättävän hyviäkin lopputuloksia.
Seijan kohdalla mietin monesti, että hänet voisin palkata itsekin jonain päivänä. Kuten Asuntokaupat sokkona -suunnittelijan kanssa.
Nykyisen Kotoisa -suunnittelijan kohdalla näen punaista jokaisen talon kohdalla, sillä selvästi suuribudjettiset remontit on pilattu kamaloilla Desenion julisteilla.😵 On taito osata sisustaa laadukkaasti, vielä vaikeampi taito on sisustaa toisen maun mukaisesti.
Miksi nää ihmiset on vaihdettu?!?
Säilytystilaremontti, pöhköjä virheitä. Yläkaapisto jonka kulmaan lyö päänsä, silitslauta keskellä käytävää......
Ennen hyvä ohjelma kirjoitti:
Seijan kohdalla mietin monesti, että hänet voisin palkata itsekin jonain päivänä. Kuten Asuntokaupat sokkona -suunnittelijan kanssa.
Nykyisen Kotoisa -suunnittelijan kohdalla näen punaista jokaisen talon kohdalla, sillä selvästi suuribudjettiset remontit on pilattu kamaloilla Desenion julisteilla.😵 On taito osata sisustaa laadukkaasti, vielä vaikeampi taito on sisustaa toisen maun mukaisesti.
Todellakin! Ihan kuin joku 15-vuotias olis tilaillut postereita.
Mammamuori kirjoitti:
Säilytystilaremontti, pöhköjä virheitä. Yläkaapisto jonka kulmaan lyö päänsä, silitslauta keskellä käytävää......
Ai, mutta peiliin nojaten on kiva istuskella.
En katsonut ihan joka kohtaa, mutta jäikö kenelläkään muulle sellainen fiilis, että se mies olisi myös kaivannut paljon hengaritilaa?
Ainakin oma ukko tarvitsee enemmän tankotilaa kuin minä, sillä puvut ja puvuntakit yms vie huomattavasti enemmän tilaa omat mekot.
Vierailija kirjoitti:
Ihan karmea lopputulos. Miamin sijaan näytti siltä kuin joku syrjäkylän poikamies olis sisustellut vähän baaria ja kalusteet olis haettu äiskän terassilta.
Spa näytti perus kylpyhuoneelta ja onnea vaan pölyjen pyyhkimiseen mustilta pinnoilta.
Toivottavasti asukkaiden ei ole tarvinnut maksaa tuosta älylasiseinästä. Jos sellainen oltais välttämättä haluttu, niin kauniimpi olis ollut peruslasiseinä jollain näkösuojaratkaisulla.
Hahaa, hyvin sanottu tuo poikamiehen sisustus. Puuttui vain leopardikuvioiset tyynyt ja talja lattialta.
Entiset oli paljon parempia. Nää nykyiset on jotenkin värittömiä.
Pitäiskö nuo Ilari ja Jonna tunnistaa jostakin? Tuntuvat niin tutuilta 😯
Miksi se ihana juttu on vaihdettu, herää kysymys ja yleisemminkin, miksi ne vaihdetaan aina uuteen, kun on kyse näistä asioista, jotka jokainen tunnistaa kuten leopardin kuvioima matto tai vastaava.
Ei ole innovatiivisuutta. Vaatehuoneen seinät vaan maalattiin ja laitettiin sovellan hyllyt. 🤪Pintavetojohtoja näkyy ym. Kyllä kalpenee loistavan huvila ja huussin Mikon rinnalla ja maallikkosisustuksenkin rinnalla😀