Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tapahtuuko muille tätä samaa???

Vierailija
07.08.2006 |

Minulla on ihan hyvä olla lapseni isän kanssa, vaikka meillä vaikeuksia vuosien varrella on ollutkin. Mutta nykyään on mennyt tosi kivasti ja tyytyväisiä olemme suhteeseemme.

Minua vain häiritsee nämä unet jota näen melkeinpä jatkuvasti. Yleensä just jostain vanhasta ihastuksesta romanttisia unia, viime yönäkin näin unta vaaanhasta ihastuksesta,jota en todellakaan enää edes muistanut, enkä ole törmännyt tyyppiin vuosiin. Silti viime yönä olin onneni kukkuloilla kun ihastuimme toisiimme ja olimme yhdessä.

Sanokaa nyt mistä tämä johtuu?!!

Muistini mukaan tämä alkoi raskausaikana, jolloin näin paljon samantyyppisiä unia, silloin luin jostain etttä se on raskausaikaan hyvin normaalia...

Tapahtuuko tätä muillekin?? Jos,niin oletteko miettineet mistä johtuu..?

Jos en olisi tyytyväinen suhteeseeni miehen kanssa, ymmärtäisin unet, mutta mitäs nyt kun ainakin pääosin olen tyytyväinen.?

On tietty asioita joissa en mieheen vieläkään täysin luota.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulle se lienee ihan normaalia, kun meidän avioliitto tuntuu vetelevän viimeisiään. Unethan ovat sitä mitä alitajunnassa, itse tiedostamattaan toivoo tai pelkää.

Vierailija
2/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Tulee vähän kausittain noi unet. Ja tosiaan raskauksien aikana tosi paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntilanteen vaihdoksiin. Raskausaikana nuo unet on siksi yleisiä, että pää tekee " rauhaa" uuden elämäntilanteen kanssa, ikään kuin päästää irti menneestä.

Miksei ne voisi liittyä myös siihen jos miehen kanssa on vaikea kausi menossa tms.

Itse näen joskus noita unia, en ole paljon korvaa lotkauttanut, en kyllä ole miehellekään niistä pahemmin maininnut ettei pahoita mieltään.