Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi on ollut yhtä merkityksetöntä ajelehtimista: jos nyt menehtyisit, ketkä ja mistä sinut muistettaisiin?

Vierailija
13.02.2021 |

Totuus: ei mistään, ei kukaan. Miksi et uskalla katsoa totuutta silmiin

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutamat ainakin surisisvat, ainakin lähiperhe ja muutamat ystävät. Muistaisivat mut toivottavasti sellaisena kun olen - aina ystävällisenä ja valmiina auttamaan muita, vaikka oma elämä on todella hankalaa. Ei varmaan tulisi tutuille yllätyksenä, jos tästä kuolisin. Veikkaisivat, että olen aiheuttanut kuolemani itse ja jollain tapaa olivat jo osanneet pelätä pahinta ennakkoon.

Vierailija
22/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso varmaan pitäisi bileet ja kakarat kiroilisi kun pitää alkaa tappelemaan sen kanssa asunnon myynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on joitakin ihmisiä jotka muistaisivat ja jopa kaipaisivat, mutta mitähän suurempaa merkitystä tuolla muka on? Pitkässä aikajuoksussa meitä ketään ei muista yhtään kukaan, ei edes koko ihmiskuntaa.

Vierailija
24/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset muistaisivat. Ovat näet arvostaneet taisteluani alkoholismia vastaan, jonka päihitin vuosia sitten. Saivat takaisin äitinsä. Ketään muita ei elämässäni enää olekaan.

Vierailija
25/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset muistaisivat.

Mies ei todennäköisesti koskaan löytäisi itselleen uutta puolisoa, joten kaikki hänen kaverinsa ja sukulaiset muistaisivat minut sitä kautta.

Siinäpä ne aikalailla onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi