Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyytyväinen kun vihdoinkin vaikuttaa, että pääsen epätyydyttävästä suhteesta pois

Vierailija
13.02.2021 |

Useampi vuosi yhteiseloa. Viime aikoina lähinnä riitelyä ja erimielisyyksiä, lisäksi seksittömyyttä jo pidempään ja silloinkin kun sitä oli ei se ollut tyydyttävää, oltiin ihan eri aaltopituuksilla ja vaikka kerroin mitä haluan/en halua niin hän ajatteli tietävänsä paremmin.
Toki itsessänikin on vikaa, en syytä puolisoani vaan me ei vaan sovita yhteen.

Nyt vihdoin vaikuttaa siltä että ero on tulossa. Olo on helpottunut. Olen pitkään jo sitä miettinyt mutta en ole uskaltanut yksinjäämisen pelossa. Tämä on suuresti ahdistanut ja olen murehtinut, että hukkaanko elämääni. Olen 26-vuotias eli sinänsä varmaan vielä mahdollista löytää hyvä mies.

Kertokaa jos teillä on tarinoita, miten olette päässeet epätyydyttävästä suhteesta lopulta eroon ja miten elämä on mennyt sen jälkeen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämää edessä. Enkä ihan ensimmäisenä keskittyisi uuden miehen löytämiseen, vaan sen päivittämiseen, kuka itse olet.

Itsesi kanssa tulet elämään eikä yksikään toinen ihminen voi olla vastuussa onnestasi ja tasapainosta.

Minä löysin uuden parisuhteen erottuani 36-vuotiaana. Nyt ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja ymmärrän niitä kavereita, jotka ovat kertoneet että puoliso on myös paras ystävä. Se on mahdollista!

Ystävä ja rakastaja samassa ihmisessä. Yhteisiä lapsia ei ole, mutta kun saadaan nämä omamme maailmalle on hetki aikaa ihan kahden, ja sitten toivottavasti päästään olemaan isovanhempia yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi