Mitä kuuluu lauantaihinne?
Itse ajattelin käppäillä alkoon ja palkita itseni jollain hyvällä päihdyttävällä juomalla. Olin eilen reipas ja tein suursiivouksen. Teen kuitenkin ensin korvapuusteja. Taikina on jo kohoamassa.
Itsekseni kun saan olla niin ei haittaa vaikka olisin ihan lärvit 😵
On vaan niin mukavaa, kun illalla käy saunassa ja sen päälle naukkailee hyvää juomaa. Kunnon hönössä tuntee itsensä hyväksi ja taitavaksi ihmiseksi.
Kommentit (18)
Aloitatko maistelun jo näin aamusta? Siinä voi tulla pieni välikuolema ennen saunaa :D
Vähän pihatöitä, 4h etäluentoja monimuoto-AMK:n inssiohjelmassa, kalakamojen razzailua kun aamusella lähtö pilkille ennen 0700. Ja jos iltasella rouvaa humpsauttaisi pari kierrosta.
Nyt vaihtui viina siideriin. Eilen ja toissapäivänä litra niin nyt pitää alkaa loivennella ettei tuu taas sitä järkky krapulaa. V...u kun se vähemmän haitallinen ei ole laillista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi aiheuttaa syöpää, muuta tuskaa ja kaikkea vaivaa. Hyi!
Setäni kuoli 41-vuotiaana keuhkosyöpään. Hän ei ryypännyt eikä tupakoinut. Eli kaikin puolin terveellisesti sen elämän, minkä sai elää.
Itse ajattelin marinoida itseni koskenkorvalla, koska elämäntavat ei näytä liittyvän mitenkään sairastumiseen. Onpahan kumminkin hauskaa sen ajan, minkä saan elää.
Mummon talon remonttia, kirjojen lukemista ja valokuvausta. Illalla katon Strömsön. Kyselen ehkä keskimmäisen teinin kokeisiin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setäni kuoli 41-vuotiaana keuhkosyöpään. Hän ei ryypännyt eikä tupakoinut. Eli kaikin puolin terveellisesti sen elämän, minkä sai elää.
Itse ajattelin marinoida itseni koskenkorvalla, koska elämäntavat ei näytä liittyvän mitenkään sairastumiseen. Onpahan kumminkin hauskaa sen ajan, minkä saan elää.
Et sitten ymmärtänyt että poikkeus vahvistaa säännön.
Käyttäjä370599 kirjoitti:
Aloitatko maistelun jo näin aamusta? Siinä voi tulla pieni välikuolema ennen saunaa :D
Söin kyllä kunnon aamiaisen, mutta ihan pikkuisen siinä sivussa siemailen siideriä 😌
- ap -
Shoppailua (tarttee pari juttua), spinning, ruokaa ja kotona hengailua. Eilen ostin viinipullon josta jäljellä jos illallatai ruoalla haluaa lasin. En usko, että mennään baariin, käytiin ravintolassa syömässä
Ebsin töitä ja sen jälkeen hiihtämään ja saunaan.
Pakkaamista. Muuttoon on aikaa 4 päivää ja yksin pitäisi pakata kolmion tavarat. Että ei taida olla tekemisen puutetta lähipäivinä :)
Tänään on ensimmäinen tapaaminen miehen kanssa, jonka kanssa ollaan nyt kirjoiteltu päivittäin (useasti) jo puolitoista kuukautta. Jännittää sillai kivasti. Toivottavasti on oikeassa elämässä yhtä kiva kuin näin etäältä. Olisi niin ihanaa löytää se merkityksellinen ihminen. Ja seksiä tekisi valtavasti mieli, mutta yritän pitää ajatukset siitä loitolla... Ei vielä. Ei heti. Ellei nyt jotenkin jumalallisesti kipunoi :D.
Tulee porukkaa syömään.
Ruuan valmistelut tehty, vielä teen pullataikinan lakiaispullia varten.
Puoliltapäivin käyn hakemassa bagelit lounaaksi ja lähiluostarista keittoa ja piiraita
Töitä (kieltenopettaja olen). Ja liikuntaa. Ravintolaan syömään. Ihan hyvä päivä tulossa :)
Pullat paistettu. Maalasin toissa päivänä potkurini metsänvihreäksi.
Sillä lähden nyt potkuttelemaan viinakauppaan. Samalla saa raitista ilmaa ja sitten on mukavaa olla omassa kotikolossaan ryypiskelemässä.
😁
- ap -
Lähinnä olen kävellyt. Ja koittanut saada jotain syödyksi. Lisäksi olen parkunut litratolkulla erään miehen ja hänen rakkautensa perään.