Onko teillä jokin yksi suosikki suihkusaippua ylitse muiden? minkä merkkinen ja mikä tuoksu? :)
Itselläni ei aiemmin ole ollut mitään yhtä suosikkia vaan olen vaihdellut. Nyt kuitenkin olen tykästynyt yhteen ja ostanut vain sitä jo melkein puoli vuotta, Doven Argan Oil. En tiedä mikä tuossa tuoksussa minua niin miellyttää, siitä tulee jotenkin mieleen lapsuus ja etelänlomat, en osaa sanoa miksi.
Kommentit (12)
Palmolive naturals sensitive skin milk proteins. Tuoksuu miedosti palasaippualle vaikka on nestesaippua.
Nivean waterlily & oil on lempparini. Sen takia, että käytin sitä alkaessani seurustella mieheni kanssa :)
Hoitavat saippuat, jotka eivät kuivata ihoa, mutta kuitenkin puhdistavat. Näitä on eri merkkisiä ja eri hintaluokissa.
Palmoliven? Pampering clay Rose. Vaaleanpunaista ja sameaa, pakkauksessa ruusun kuva ja tuoksu on ihanan ruusuinen.
Nestemäinen luomu-marseillesaippua oliiviöljyllä, tuoksuna sitruunaverbena. Merkki Douce Nature
https://www.greendeal.fi/fi/product/douce-nature-marseille-suihkushampo…
Joskus kauan sitten oli ihanan tuoksuista vihreä tee suihkusaippuaa vihreässä pullossa. En enää muista muuta, esim. merkkiä :D Nykyään suosikkini taitaa olla niinkin "trendikäs" kuin Family Freshin Spring Rain, ihanan raikas tuoksu.
Korres, Rituals ja Neil's Yard sarjojen tuotteista olen tykännyt.
Palmolive oliivi. Tarpeeksi mieto tuoksu.
Yves Rocherin suihkugeelit tuoksuvat hyvälle eivätkä kuivata ihoa. Paljon eri tuoksuja. Niitä on hauskaa tilailla.
Vähän vajaat puoli tuntia olisi aikaa vastata.. 🛀🧖♀️
ap