Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on tehdä itse itsestään ja elämästään videoita netin eri foorumeihin?

Vierailija
12.02.2021 |

Siis vaikka niistä mainostajat maksaakin, mutta en ikinä levittelisi omaa ja osittain perheenjäsenteni elämästä videoita. Ihan älytöntä.
Eräskin filmistaraa esittävä tyyppi v..u-sanaa käyttää videoissaan niin paljon, että suorastaan oksettaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä. Koko tämän some-villityksen alusta lähtien olen ollut sitä mieltä, että haluan säilyttää yksityisyyteni eikä voisi vähempää kiinnostaa kertoa elämästäni täysin ventovieraillekin. Eikä minua hirveästi kiinnosta tietää mitä kukin elämässään kunakin päivänä tekee, omassa elämässä on ihan tarpeeksi...

Vierailija
2/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tienata aika paljon keskipalkkaa enemmän kun tekee videot huolella. Miksi kukaan ylipäänsä käy töissä? Oisko raha aika hyvä motivaation lähde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,  mutta jos nuori alkaa vaan tekemään videopätkiään omasta elämästään, joka nyt ei sen kummoisempaa ole kuin muillakaan varhaisaikuisikäisillä.  Ja kaiken huipuksi jättää opiskelunsa ammattiin kokonaan syrjään.   Jospa ensin hakeutuisi ko. alan koulutukseen, etteivät ne videot olisi niin sekavia ja vauhdikasta silppua, ettei mitään tolkkua, ja ne kirosanat ei kylläkään ole mitenkään esikuvana kenellekään kasvavalle nuorelle, jotka katsovat noita videoita.

Vierailija
4/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla tienaa enemmän kuin "oikeissa" töissä, eikä julkisuus haittaa, niin tuossahan on todella paljon järkeä.

Vierailija
5/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää katsella tuonkaltaisia nuorison julkaisemia videoita tiktokissa jne., mutta eniten olen huolissani, kuinka selkeästi näkyy videoista niiden tekijöiden erittäin huonot kasvatuksen tulokset.  Ei ole vanhemmat olleet neuvomassa lastaan kasvattaessaan, miten yleensäkin käyttäydytään kauniisti.  Minusta v-alkuisen sanan viljely nyt ei vaan ole sopivaa. Antaa todellakin kuvan junttimaisesta kasvualustasta, ja toisaalta tuntuu, että vanhemmilla ei ole ollut aikaa olla lastensa kanssa. 

Vierailija
6/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselisin mielenkiinnosta ennemminkin jonkun julkkiksen omasta privatelämästään videoita. Ei mua kiinnosta jonkun tavis perheen Jonnen elämän meno yhtään.

Vierailija
7/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!!!!

Vierailija
8/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon naisilla ymmärtäää. Naisethan oppi esim puhumaan miehiä aiemmin juoruamalla ja juoruamiskultttuuri naisilla on voimisssaan aina.

Vierailija
9/9 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tuo voiisi olla että on esiim jokin idea ja tehdä vaikka jotakin ns tiedustelua sen pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi