Poika (kavereineen?) oli tutkinut mun terveyssiteitä
En tiedä miksi ne niitä kiinnostaa, mutta pakkaus ja pari sidettä oli avattu. 14vuotiaita. Onkohan tää taas joku hihih-juttu?
Kommentit (31)
Pojat tutkivat sentään käyttämättömiä siteitä. Meillä lapset ovat tutkineet juurikin niitä käyttämättömiä siteitä hiukan nuorempina.
Asuin joskun nuorena vähän aikaa ystäväni perheen luona. Ystäväni mies tutki roskiksessa olleita siteitä. Luuli, että ne ovat minun. Vähän oli äijä nolona, kun kuuli, että vaimonsa siteitä oli tutkinut. Tuo käytettyjen terveyssiteiden tutkiminen ei ollut edes oudointa, mitä hän teki. Sittemmin ystäväni erosi siitä sekopää miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi noin päin. Meillä oli tilanne että pojan tyttöystävällä tuli tarve ja ei oltu pojan kanssa mitään menkoista ja suojista puhuttu. Poika tuli nolostellen kysymään että tarvii jotain naistenjuttuja. Oli ihan punainen. Hieman hymyilytti noinkin luonnollisen asian nolottaminen
Ja sä naureskelit sille ettet ollut noin luonnollista juttua ottanut lapsesi kanssa puheeksi.. jos te olisitte puhuneet asioista ei tuossa olisi ollut mitään noloa. Meillä poika kerran ihan tavallisesti tuli kysymään että onko siteitä kun on tyttökaverilla tarve. Ei todellakaan mitään nolostellut
En itsekään ole ottanut. Poikaa ei vielä tytöt kiinnosta (14v) ja kun se aika tulee niin eiköhän tyttö oo paras ope. Jokaisen naisen menkat on erilaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen nainen käyttää vuonna 2021 SITEITÄ?
Aika monikin. Jos niitä ei kukaan käyttäis ei niitä ees valmistettaisi
Kannattaisi käyttää kestositeitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Mieluummin haudot pyrstöäsi hiivaisissa muoviräteissä? ok
Mun puoliso oli ihan aikuisiällä (joskin nuorehkona) ottanut kaapista mun tamponin tutkittavaksi, poistanut muovit ja repinyt kerros kerrokselta sen koko tamponin osiin. Selitykseksi sain että kiinnosti vain tietää että minkälainen se on.
Jostain syystä vastakkaista sukupuolta saattaa tuollaiset välineet ihmetyttää.
Mo mun poikakaveri keksi tutkia niitä n 6 vuotiaana ja työnsi yhden housuihinsa ja minä ihmettelin vieressä. No äitinsä äkkäsi rysän päältä, minun piti lähteä kotiin ja kuulin vain vihaisesti oven takaa "oot Niinalle menny näyttämään pippeliä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi noin päin. Meillä oli tilanne että pojan tyttöystävällä tuli tarve ja ei oltu pojan kanssa mitään menkoista ja suojista puhuttu. Poika tuli nolostellen kysymään että tarvii jotain naistenjuttuja. Oli ihan punainen. Hieman hymyilytti noinkin luonnollisen asian nolottaminen
Ja sä naureskelit sille ettet ollut noin luonnollista juttua ottanut lapsesi kanssa puheeksi.. jos te olisitte puhuneet asioista ei tuossa olisi ollut mitään noloa. Meillä poika kerran ihan tavallisesti tuli kysymään että onko siteitä kun on tyttökaverilla tarve. Ei todellakaan mitään nolostellut
En itsekään ole ottanut. Poikaa ei vielä tytöt kiinnosta (14v) ja kun se aika tulee niin eiköhän tyttö oo paras ope. Jokaisen naisen menkat on erilaiset
No kyllä nyt luulis, että oma äiti voisi opettaa vähän biologiaa ja luonnollisia elämän asioita lapselleen, ei siihen tarvita mitään kiinnostumisia kohtaan? Luulis tuonikäselle olevan just tärkeää kertoa lisääntymiseen liittyvistä jutuista, ENNEN kun ne tytöt kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso oli ihan aikuisiällä (joskin nuorehkona) ottanut kaapista mun tamponin tutkittavaksi, poistanut muovit ja repinyt kerros kerrokselta sen koko tamponin osiin. Selitykseksi sain että kiinnosti vain tietää että minkälainen se on.
Jostain syystä vastakkaista sukupuolta saattaa tuollaiset välineet ihmetyttää.
Komppaan tätä ja itseasiassa mä itse revin siteen osiin joskus 12v kun kiinnosti miten se toimii. Kaadoin värillistä nestettä siteeseen ja sen jälkeen irrotin kerrokset toisistaan, kun tutkin minkälaista se aine siellä sisällä on ns. käytettynä ja käyttämättömänä. Joitakin meitä kiinnostaa miten asiat toimii. On vähän surullista, että joillekin tulee mieleen vaan joku pervous.
Ja olen nainen.