En uskalla seurustella kun minulla on ruma iso leikkausarpi
Olin monta viikkoa sairaalassa 10 vuotta sitten ja jouduin leikkaukseen. Nykyään olen ihan terve, mutta minulla on vatsassani ruma 10 cm pituinen leikkaushaava. En jaksa ruveta selittämään arpea saati ikinä pysty kenellekään näyttämään sitä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki siihen peitetatuointi
Vihaan tatuointeja
No itke sit yksin ja kieri itsesäälissä
Vierailija kirjoitti:
AP pinnallinen ihminen, saa luvan ollakin yksin.
Helppohan se on sanoa, jos ei itsellä ole tuollaista arpea.
Mitä te ajattelisette, jos paljastuisi, että seurustelukumppanillasi olisi vatsassa ruma arpi?
Ei tuota kannata surra. Jos se olisi näkyvällä paikalla esim. poskessa, niin se olisi eriasia.743
Ei kuule haittaa yhtään. Olen seurustellut naisen kanssa jolla oli noin kymmenen senttiä pitkä tikkausarpi kasvoissa onnettomuuden jäljiltä, eikä olisi voinut vähempää kiinnostaa se arpi. Mieti nyt itsekin, millainen superpinnallinen ihminen välittää joistakin arvista? Et edes haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa, luota minuun. Arvet esille vain ja menox, sanoi Annie Lennox 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP pinnallinen ihminen, saa luvan ollakin yksin.
Helppohan se on sanoa, jos ei itsellä ole tuollaista arpea.
kroppa täynnä arpia, selkää myöten, silti pystyn olemaan normaalisti.
Minulla on 15cm pitkä ja 1,5cm leveä, kaiken lisäksi jokainen tikin paikka loistaa. Se on ollut aina tai sain lapsena, on osa minua enkä koskaan ole edes ajatellut hävetä sitä.
Elämän aikana on tullut lisää taisteluarpia, hyvin harva niistä on kysynyt, jos on niin olen kertonut, se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota kannata surra. Jos se olisi näkyvällä paikalla esim. poskessa, niin se olisi eriasia.743
Sama tuli mieleen. Jos himoitsen jotain ihmistä petipuuhiin, yksikään arpi ei minua säikäyttäisi. Valtava tatuointi voisi säikäyttääkin.
Jeesus että on tyhmiä ihmisiä. Vai on leikkausarpi joku häpeä. Bikinit päälle ja kylpylään! Jos oikeasti häiritsee jotenkin kohtuuttomasti niin nätti tatuointi on ihan kiva idea.
Puhuitko hoitotahollesi näistä tunteistasi? Voit kantaa arpea ylpeydellä. Ne ovat sinun taistelumerkkejäsi. Olet elossa. Nauti siitä äläkä hukkaa aikaa. Olet hyvä noin.
Tekis mieli sanoa, että oikein sulle, jää yksin. Sun asenteella vain virheettömät ihmiset voivat elää parisuhteessa tässä maailmassa ja kaikki jotka syntyneet jollain lailla vajavaksiksi, rujoiksi, epätäydellisiksi tai joutuneet onnettomuuteen eivät saisi seurustella.
Onko arpi naamassa tai onko arpi sellaisessa paikassa alapäässä että estää seksin?
Jos ei, niin ei haittaa mitään ja tuskin partnereita kiinnostaa.
Tunnen ihmisen, joka on onnellisesti naimisissa, vaikka hänellä on auto-onnettomuuden seurauksena runsaasti leikkausarpia kehossaan. (Onnettomuudessa vaurioitui sisäelimiä, lisäksi kädet ja jalat oli poikki, joten myös niissä pitkät arvet jne).
Henkilö käy myös uimassa jne.
Aika epäempaattista porukkaa paikalla. Ymmärrän hyvin, että arpi saattaa ahdistaa varsinkin, jos siihen liittyy kipeitä muistoja.
Minulla on neljä leikkausarpea vatsassa, kumppania ne ei kiinnosta yhtään. Kyllä se on muut asiat johon huomio kääntyy.
Hanki siihen peitetatuointi