Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rapiseeko koirasi kynnet lattiaa vasten kun se kävelee sisällä.

Vierailija
12.02.2021 |

Mun koiran kynnet rapisee vaikka leikkasin ne.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rapise. On kyllä pentu ja nyrhin niitä usein että tottuu.

Vierailija
2/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jonkin verran kopisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapisee, vaikka säännöllisesti leikataan

Vierailija
4/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa, että koirilta pitää leikata kynsiä.  Eikö se kerro vain liikunnan ja aktiviteettien puutteesta, jos koira ei toimi niinkuin pitäisi eli kynnet kasvaa liian pitkiksi? Eihän susienkaan kynsiä leikata ja siellä ne painaa menemään.

Vierailija
5/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielentilan tietää rapinan tiheydestä.

Vierailija
6/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapisee mutta jos seisoo eivät osu lattiaan, oikean pituuset ovat. Koiralla pitää rapista, ei ole mikään kissa kuka vetää kynnet sisään. Toki joillain roduilla kasvaa tassukarvat niin liikaa että estää rapinan.

Vierailija
7/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä ääntä niin paljon

Vierailija
8/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kun se on nukkunut pois, mutta silti toisinaan kuulen ne tassuttelun äänet mielessäni. :( <3

Vierailija
9/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rapista, se on normaalia. Koira on söpö kynnenrapistaja

Vierailija
10/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisiko lattiamateriaalikin asiaan?

Vierailija
11/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini syytteli minua mielenvikaiseksi, kun kerroin koiransa kynsien pitävän melkoista rapinaa laminaattilattiallani, kun koira oli minulla hoidossa. Sitten tuli päivä, että muori laitatti kotiinsa laminaatin ja ne kynnet alkoi rapista sielläkin. Kysyin, että hyppäsikö se minun mielisairauteni nyt sinuun, mutta sekään ei ollut hyvä - minulle ei kuulema olisi pitänyt antaa lapsena rintaruokintaa, koska minä olen niin ilkeä...

Vierailija
12/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rapisee, juuri nyt ❤️

Ja lämpimiä ajatuksia teille, jotka kaipaavat rakasta rapistelijaa.

Vierailija
13/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikävä omaa pientä rapisuttelijaa 💔 Ystävä nukkui pois reilu viikko sitten.

Vierailija
14/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rapise eikä tuukkaan ärsyttävästi rapisemaan, kun ei ole eikä tule koiraa.

Vierailija
15/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on outoa, että koirilta pitää leikata kynsiä.  Eikö se kerro vain liikunnan ja aktiviteettien puutteesta, jos koira ei toimi niinkuin pitäisi eli kynnet kasvaa liian pitkiksi? Eihän susienkaan kynsiä leikata ja siellä ne painaa menemään.

Hmm. kesällä kynnet kyllä kuluvat, eikä juurikaan tartte leikata, paitsi kannuskynsiä.

Nyt on paljon lunta, eikä kynnet kulu, vaikka liikkuisi saman verran kuin sulan aikaan. 

Ongelmiahan ei ole lumella, hiekalla tai edes asfaltilla vaikka ne kynnet olisivat liian pitkät. Sisällä liukkaalla lattialla huomaa, että tassut lipsuvat jos kynnet pääsevät liian pitkäksi. Koiran asento muuttuu ja alkaa pidemmän päälle vaikutta jalkojen ja selän terveyteen.

Nimim. juuri eläinlääkärillä koiransa kynnet leikkauttanut kun ne pääsivät liian pitkiksi.

Vierailija
16/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa rapisisikin, niin kuulisin, milloin se tulee tökkäämään minua kylkeen kun istun koneella. Se on kuin kissa, kun se hiipii ympäri taloa säikäyttelemässä minua.

Vierailija
17/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapisee!! Yölläkin herään siihen joskus kun RAPIRAPIRAPI keittiöön ja RAPIRAPIRAPI takaisin makkariin ja...

Vierailija
18/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan koirani kynsiä joka viikonloppu ja silti ne rapisevat, vaikka minulla on kivilattiat. Tuntuu niin kuin koira osaisi itse säädellä sitä rapinaa. Jos se haluaa minulta jotakin, se alkaa tassutella lähistöllä niin että rapinaa kuuluu selvästi normaalia enemmän.

Vierailija
19/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapisee, vaikka yritän pitää lyhyenä. Koirillani on tosi vahvat ja nopeasti kasvavat kynnet, ovat rotua joka on jalostettu kaivamiseen.

Vierailija
20/50 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mukava ääni. Olisipa minullakin sellainen rapisija, mutta olen astmaatikko. Voisin tietysti äänittää kaverin koiran rapinaa ja kuunnella sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan