Heh, kaverit silmäänpistävästi kateudesta vihreänä, kun mainitsin mitä suunnitelmia amerikkalaisella poikaystävlläni on valentine's daylle
Kovin esittivät, että ei heitä se kiinnosta, ja "eikös se ole ihan ystävän päivä täällä" mutta rivien välistä paistoi kateus. Ovat suomalaisten kanssa suhteissa. Tylsää arkea heillä.
Kommentit (13)
Kuulostat ihan anopiltani. Hän hehkuttaa etukäteen kaikki tekemisensä ja matkasuunnitelmat ... ja jälkikäteen hehkuttaa niitä vielä yhtä paljon.
Jotenkin niin lapsellista.
Mua harmittaa että se on olevinaan rakastavaisten päivä, vaikka itse haluaisin juhlistaa ystäviä. Ystävät ovat elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan anopiltani. Hän hehkuttaa etukäteen kaikki tekemisensä ja matkasuunnitelmat ... ja jälkikäteen hehkuttaa niitä vielä yhtä paljon.
Jotenkin niin lapsellista.
Ja unohti mainita Kuuban reissun torakat. Kaikki niin fine ...
Joo, mun kaverit on kanssa ihan kateudesta vihreitä, kun kerroin mitä mun ulkomaalainen (Tampereen Teiskohan on tunnetusti ulkomaa) on suunnitellut mulle ystävänpäiväyllätykseksi. Hän vie lapset ja itsensä koko päiväksi pois ja minä saan olla ihan rauhassa yksin kotona. Ihana mies <3
Joo, tiedetään, me suomalaiset miehet ollaan huonoja. Viesti on vastaanotettu.
Pyysikö rakastajasi paljon rahaa suunnitelmien toteuttamiseen?