mitä miehesi tekee nyt?
omani katselee leffaa tuossa vieressä,mietin,pitäiskö sille sanoa jotain?
Kommentit (9)
Viimeksi on ollut alkukesästä, joten sallittakoon se kovasti töitä tekevälle yksityisyrittäjälle.
Mä taasen olen nauttinut täällä kotona yksinolosta (sen jälkeen kun sain lapset nukkumaan).
Miestä odottaa peti takkahuoneessa. On niin kova humalassa kuorsaamaan että, sitä ei kestä erkkikään.
Mieheni on tosi iltauninen. Nukahtaa aina ensimmäisenä mennessään nukuttamaan lasta. On nukkunut jo kaksi tuntia :))
Näkyy just olevan jollain aistikas nainen -sivuilla.
Ja viimisen puhelun perusteella taitaapi olla ex-mies.. =(
Soitti ja ensin oli ihan " asiallinen" , sit alkokin haukkumaan yms.. Missä lie kämpässä oli.. Kova meteli ja naisten kikattelu kuulu taustalta.. Totesin, että tällänen kolmen päivän ryyppyputki ei oikein oo kiva homma, niin mun ei kuulemma ole pakko hänen kanssaan olla ja tuut, tuut, tuut.. Mut niinhän se onkin.. ei oo pakko ei..
Hänellä itellään on huono omatunto kännäämisestään, niin purkaa sen minuun niin että alkaa haukkua pienimmästäkin asiasta, tai jos vaan kehtaankin arvostella hänen kännäämistään niin " sota" on valmis. Heti haukutaan tiukkapipo-nalkuttaja-ämmäksi ettei ole ihmekään että hänen " pitää" ryypätä. Selvinpäin sitten pyydellään anteeksi... Hohhoijaa! Ja sitten vielä ihmttelee miksi en ole ikinä kovin innoissaan kun on lähdössä poikien kans ulos. No, onneks menee nykyisin tosi harvoin.
imuroimaan, pyyhkiin pölyjä, pesemään lattioita jne. Voi mikä urakka :D Pitää kai mennä kohta auttelemaan :)
Kuorsaa luultavasti jo päätäpahkaa!
Mun ei onneks tarvi, alkoi lomaaaa!!!!