Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jonkun mielestä korkokengät ovat seksikkäät.

Vierailija
12.02.2021 |

Minusta seksikäs nainen on seksikäs vaikka paljain jaloin. En ymmärrä miten korkeat korot tekevät sen seksikkäämmäksi.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret näyttävät siroimmilta ja pidemmiltä, eikä iines ankan lättäjaloilta.

Vierailija
2/47 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään, nehän on ihan hölmön näköiset kapineet kun oikein miettii ja lisäksi epäkäytännöllisimmät jalkineet mitä olemassa.

Vähän kuin olisi naula kantapäässä. Mikä järki.

Jos se piikkikorko olisi siinä kengän etuosassa, siltikin tyhmät kävelisi sellasilla, kun on "seksikästä". Jos joku siis olisi päättänyt että tämä on seksikästä ja tyylikästä.

Ihmiset on hölmöjä olentoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon piikkikorkokengät näyttävät seksikkäiltä ja naisellisilta, saavat nilkat ja sääret näyttämään pidemmiltä, hoikemmilta ja suloisemmilta.  Miksiköhän naiset punaisella matolla ovat jokseenkin aina korkkareissa mutta harvoin muualla.  Olen lopttanut monien tv-ohjelmien katsomisen sen vuoksi, koska niistä korkokenkien käyttö on vähentynyt/loppunut.  Luulen, että jos terveet miehet äänestäisivät seksikkäimmistä kengistä, korkokengät voittaisivat ylivoimaisesti.  Jos olisin tavoittelemassa uutta tyttökaveria, kelpuuttaisin vain aktivisen korkokenkienkäyttäjän, vähintään 5 tuntia/viikko vähintään 12-senttisin piikkikoroin.

Vierailija
4/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareitten aiheuttamat käppyrävarpaat ja tomaatin kokoiset liikavarpaat ne vasta seksyjä onkin😁

Vierailija
5/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37977 kirjoitti:

Kunnon piikkikorkokengät näyttävät seksikkäiltä ja naisellisilta, saavat nilkat ja sääret näyttämään pidemmiltä, hoikemmilta ja suloisemmilta.  Miksiköhän naiset punaisella matolla ovat jokseenkin aina korkkareissa mutta harvoin muualla.  Olen lopttanut monien tv-ohjelmien katsomisen sen vuoksi, koska niistä korkokenkien käyttö on vähentynyt/loppunut.  Luulen, että jos terveet miehet äänestäisivät seksikkäimmistä kengistä, korkokengät voittaisivat ylivoimaisesti.  Jos olisin tavoittelemassa uutta tyttökaveria, kelpuuttaisin vain aktivisen korkokenkienkäyttäjän, vähintään 5 tuntia/viikko vähintään 12-senttisin piikkikoroin.

🤣🤣🤣🤣👍!

Vierailija
6/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miesten vuoksihan sitä pitää pukeutua milloin mihinkin vetimiin. Seksi, seksikästä, seksikyyttä, seksiä... mitä muuta sun päähän mahtuu kuin alapääsi viestintä?

Miten köyhää voi miehen ajatusmaailma olla!

Vedä itse ne kiduttimet koipiisi, varmaan seksiä riittää!

Vierailija
7/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, miesten vuoksihan sitä pitää pukeutua milloin mihinkin vetimiin. Seksi, seksikästä, seksikyyttä, seksiä... mitä muuta sun päähän mahtuu kuin alapääsi viestintä?

Miten köyhää voi miehen ajatusmaailma olla!

Vedä itse ne kiduttimet koipiisi, varmaan seksiä riittää!

Huutista katkeralle ankkajalalle

Vierailija
8/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37977 kirjoitti:

5tuntia/viikko? Olen itsekkin vannoutunut korkkareiden käyttäjä, mutta kuka ihme liuruaa niin paljon ihmisten ilmoilla että tuo tulee täyteen? Vai ajattelitko viedä tätä korkkari naistasi illallisille ja shoppailemaan vähintään joka toinen päivä? Kestääkö lompakko? Sitten vielä pikku fakta: jos joku käyttää nuin paljon korkkareita, niin hänen jalat eivät voi olla kovin hyvässä kunnossa. Eli voikin olla mukavampi katsella jalkoja todellakin vain korkkareissa, eikä ilman niitä.

Vierailija
9/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee hieman lisää pituutta ja väkisinkin parempi ryhti

Vierailija
10/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on korkkareiden käyttäjiä, jotka eivät osaa kävellä niillä. Siitä on seksikkyys kaukana, kun polvet koukussa lonksutetaan menemään.

Joskus kai tutkittiin tätäkin asiaa ja muistikuvani on, että ainakin takamus työntyy esiin näkyvämmin, kun käyttää korkkareita. Sellainen paviaani-ilmiö siis.

On mullakin korkkareita, mutta vähälle käytölle ovat jääneet. Eikä se omakaan kävely korkkareilla varmaan kovin luontevan näköistä ole.

Vierailija
11/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista korkkareita tai ole sellaisia ikinä pitänyt, mutta eikös niiden idea tosiaan ole korostaa sääriä ja nilkkoja, bonuksena vielä erityisen naisellinen lantiota keinuttava kävelytyyli.

Vierailija
12/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti pidetään kauniina sitä miten korko nostaa jalkaa, säärtä ja kehoa. On esitetty sellaista että psykologisesti korkokenkien hankaluus tekee naisesta avuttomamman ja tiedetään että se on yksi mikä naisessa osaan ihmisissä vetoaa. 

Vierailija
13/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lesbonaisena voin kertoa, että kyllähän ne korkkarit saa ainaan seksikkäämmän lookin. Olen itsekin femme, ja korkokengät tekee sääristä pidemmän näköiset, korostaa korkeaa nilkan kaarta, korostaa naisellisen keinuvaa kävelytyyliä...

mitään liikavarpaita ja vasaravarpaita ei tule, jos korkokenkiä käyttää pari päivää viikossa. Ja kannattaa satsata laadukkaisiin kenkiin, niin niitä vaivoja ei tule vaikka käyttäisi useamminkin.

14/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5t/viikko esim. kotona nojatuolissa istuen ja välillä vähän keimaillen olohuoneen ja makuuhuoneen välillä ei paljoa rasita naisen jalkoja eikä miehen lompakkoa.

Vierailija
15/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta korkokengät liittyvät jotenkin eläimiin, saavat jalat muistuttamaan kavioita. Eli pohjimmiltaan kyse on zoofiliasta.

Vierailija
16/47 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkokengät korostavat pohkeita kivasti. tykkään.

t.pohjefetissimies

17/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan seksiä harrastaessamme aseksuaalinen vaimoni mielellään vain makasi selällään liikkumatta ja koskettelematta minua.  Siksi minulle lähes ainoa keino kiihottua oli hyväillä häntä ja saada pukea hänelle korkokengät.  Siksi korkokengät yhä kiihottavat minua, jos niitä joskus jossain vielä näen.  Olen siis korkkarifriikki.  Onko tässä hyvä syy pitää korkokengistä?  Uudelle vaimolle, jos minulla joskus sellainen vielä on, korkokenkien käyttäminen on ehdoton "pääsyvaatimus".  Niitä käyttämällä hän saa monenlaisia vapautuksia mm. kotitöistä.

Vierailija
18/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitäisi vaatia hame ja korkokengät töihin. Perinteinen malli olisi parempi.

mies53v

Vierailija
19/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan sinä päivänä käyttämään korkkareita silmäniloksi, kun miehet puolestaan alkavat käyttämään kunnon tyylikkäitä nahkakenkiä lenkkareiden sijaan, sekä muutenkin pukeutuisivat muihin kuin lököttäviin farkkuhin, kulahteineisiin collegepusakoihin  pipo tai  tai lippis päässä. Näitä näkee aivan liikaa katukuvassa. ARGH!

Onpa silmäniloa kerrakseen ja seksikästä.

Vierailija
20/47 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät keksintönä on lähtöisin miehiltä, jotka eivät olleet tarpeeksi pitkiä aikoinaan noustaakseen hevosen selkään ohjastajaksi. Naiset vei meiltä taas kaiken hyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi