Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄPYLÄN KOULU

Vierailija
12.02.2021 |

Onks tääl linjoil yhtää Käpylänkoulun alumnei.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskin kävin sen 1980-luvun lopun ja 1990-luvun alun aikoina.

Vierailija
2/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mitäs tunteita Koulu kiusaus tapaus on herättäny teissä muissa Käpylän alumneissa, sillonku ite känin 70 luvulla Käppärin kouluu ni ei ollu mittää kiusingi keissei tosijjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitäs tunteita Koulu kiusaus tapaus on herättäny teissä muissa Käpylän alumneissa, sillonku ite känin 70 luvulla Käppärin kouluu ni ei ollu mittää kiusingi keissei tosijjaa.

Hyvin hämmentävältä tuntuu. Ei munkaan mielestä ollut silloin -80-90-luvuilla tommosia ongelmia juuri lainkaan. Ja ihan yleisesti koulussa oli oikeasti ns. hyvä meininki.

T. Kommentoija # 1

Vierailija
4/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mikä on lievä kehitys vamma.

Vierailija
5/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Varmasti oli silloinkin kiusaamista, mutta en havainnut mitään noin systemaattista. M. Leppälä oli muistaakseni apulaisrehtori tai rehtori, ja piti kovaa kuria.

Haluaisin kommentoida myös Helsingin kaupungin linjaa. Olen itse opettajana Helsingin kaupungilla, ja ikäväkseni pitää todeta, että Pohjolainen ylläpitää kiusaamisen kulttuuria hallinnon alallaan. Kohtelee henkilöstöä todella ylimielisesti, haukkuu pedagogiset menetelmät ja yrittää vaientaa alaisiaan. Hän oli käymässä oppilaitoksessamme ja kommentoi, että nähdessään luennon, se kertoo pedagogiikasta kaiken. Kyse on siis ammatillisesta koulutuksesta. Rahaa ei kuitenkaan saa remonttia varten, että saataisiin kunnon työsalit. Ja osa asioista pitää kuitenkin opettaa luennoilla. Kun opetusvirastossa oli 10 miljoonan euron it-kavallus, niin Pohjolainen vain käski meitä olemaan puhumatta asiasta. Kasvatuksen ja koulutuksen työhyvinvointia kartoittava Kunta10-tutkimuksen tulokset ovat kaikkein heikoimmat hänen hallinnon alallaan.

Vierailija
6/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin tota koulua 80- luvulla.No kumminkin sillon oli jo kiusaamista.Pahemmaksi on mennyt.Nykyään sairasta ja tyyli on otetaan yksi ja kiusataan mahdollisimman pitkään.Helvetin sairasta !!

Vierailija
7/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Varmasti oli silloinkin kiusaamista, mutta en havainnut mitään noin systemaattista. M. Leppälä oli muistaakseni apulaisrehtori tai rehtori, ja piti kovaa kuria.

Haluaisin kommentoida myös Helsingin kaupungin linjaa. Olen itse opettajana Helsingin kaupungilla, ja ikäväkseni pitää todeta, että Pohjolainen ylläpitää kiusaamisen kulttuuria hallinnon alallaan. Kohtelee henkilöstöä todella ylimielisesti, haukkuu pedagogiset menetelmät ja yrittää vaientaa alaisiaan. Hän oli käymässä oppilaitoksessamme ja kommentoi, että nähdessään luennon, se kertoo pedagogiikasta kaiken. Kyse on siis ammatillisesta koulutuksesta. Rahaa ei kuitenkaan saa remonttia varten, että saataisiin kunnon työsalit. Ja osa asioista pitää kuitenkin opettaa luennoilla. Kun opetusvirastossa oli 10 miljoonan euron it-kavallus, niin Pohjolainen vain käski meitä olemaan puhumatta asiasta. Kasvatuksen ja koulutuksen työhyvinvointia kartoittava Kunta10-tutkimuksen tulokset ovat kaikkein heikoimmat hänen hallinnon alallaan.

Olen kuullut Liisa Pohjolaisen käytöksestä tutulta opettajalta. Julkisuudessa hymyilevä ja miellyttävä. Työelämässä käyttäytyy kuin mikäkin koulukiusaaja. Huutaa ja raivoaa, johtaa pelolla. Halveksii alaisiaan. Keltainen neste noussut päähän viran myötä.

Tälläinen ihminen sitten ottaa kantaa koulukiusaamiseen....

Vierailija
8/9 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikana ala-asteen rehtorina oli A. Tuominen ja yläasteella oli M. Leppälä.

T. Kommentoija # 1 (ja 3)

Vierailija
9/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kauhea koulu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän