Olen onnellinen etten ollut teini tänä aikana
Muuten olisin varmaan myynyt itseäni rahasta. Harkitsin sitä tosissani silloin joskus 10 vuotta sitten 16-17-vuotiaana, kun rahaa oli hankala saada mistään köyhän perheen lapsena. Tein jopa käyttäjän johonkin epämääräiselle foorumille, mutta sitten tarkemmin ajateltuna koko idea alkoi pelottaa ja hävettää liikaa.
Nyt olen niin kiitollinen, etten tuota tehnyt.
Mutta nyt prostituootiota mainostetaan okna joka tuutista. Jos olisin nyt se sama teini mikä olin 10v sitten, lähtisin varmasti mukaan noihin onlyfansseihin ja miksei pidemmälekin kun se on yleisesti hyväksyttyä ja hehkutettua. Tai olisin hankkinut jonkun sugardaddyn, joka varmasti olisi tehnyt hyvää silloin muutenkin rikkinäiselle mielelle.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Missä pahvilaatikossa sinä olet elänyt?
Kuinka niin? -ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin tätä korona-aloitukseksi...
Huonosti tuli otsikoitua. Olisi kiinnostanut keskustella tästä miten onlyfansit/sugardaddyt/prostituution normalisoituminen vaikuttaa nykynuorisoon.
Olihan ennenkin näitä sugardaddyja ja sellaisia hyötysuhteita, mutta ei ihan samalla tavalla miten nykyään kaupataan ihan vain kehoa ja seksiä netissä ja livenä, ja siitä tehdään jotenkin houkuttelevaa ja voimaannuttavaa naisille.
Oikeasti olisin varmasti traumatisoitunut jos olisin tuohon alkanut. Parista irtoseksisuhteestakin on vähän likainen olo jos alan miettiä niitä, mutta prostituutio olisi vielä hankalampi asia kantaa jos sitä alkaisikin katua kasvettuaan aikuiseksi. -ap
Missä pahvilaatikossa sinä olet elänyt?