Olin 2 päivää pois kotoa, pyysin miestä sillä välillä pesemään lattiat
Päivää ennen kissa oli oksentanut parketille ja siivosin sen oksennuksen pois, mutta auringonvalon paistaessa olohuoneeseen oikeasta kulmasta sen kohdan näki vielä. No mies pesi kuulemma lattiat sillä aikaa, mutta nyt aamulla kun laitoin valon päälle olohuoneessa ja katsoin tarkasti niin sen kuivan lätäkön näki vieläkin siinä parketilla kun katsoi suoraan ylhäältä. Kiva alkaa taas itse moppaamaan lattioita ennen töihin lähtöä kun toiseen ei voikaan luottaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa
No jaksan! Samaa tuhahteli mieheni kun jäi kiinni puoli huolimattomasti tehdystä työstä! Sulle varmaan sikalassa eläminen on ok mutta muille yleensä ei!
Sellasia ne miehet ovat.
Ole onnellinen, että edes yritti.
Miten iso yrjö se muka on jos kaikki pitää pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa
No jaksan! Samaa tuhahteli mieheni kun jäi kiinni puoli huolimattomasti tehdystä työstä! Sulle varmaan sikalassa eläminen on ok mutta muille yleensä ei!
Sinähän sen läikän sinne jätit alun perin. Mene itsees!
Miksi pitää erikseen pyytää? Eikö mies itse huomaa likaisia lattioita ja ajattele, että alanpas moppaamaan? Varsinkin, jos lattialla on vielä kissan oksennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa
Maailma tuhoutuu, jos ei koko taloa pese Ennen töihinlähtöä. Ja kannattaa kiukutella loppuvuosi!
En mitä syövyttävää se kissa oksens ku ei yhdellä pesukerralla puhdistu lattia... Mitä oikein syötätte sille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa
Sinähän sen läikän sinne jätit alun perin. Mene itsees!
Koska minä en ole mikään siivousrobotti! Se oli tarkoitus pestä seuraavana päivänä pois ja sehän olisi tapahtunutkin jos mieheni olisi mopannut kunnolla!
Miten sinä olet noin huolimattomasti siivonnut kissan oksennuksen????
Eli se lika on ollu siellä 2-3 pv ja JUst NYT pitää ennen töihin lähtöä siivota!!!!!!!!!!!
Pliis.
Tää on kiva provo. Aina mukavampaa, kun provossa haukutaan vain aloittajaa. Ja kuten tässä, voidaan tehdä täysin naurettavaksi.
Hyvä!
En halua edes ajatella millaiset kodit tämän ketjun kommentoijilla on. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Minä putsaan aina kissanoksennukset heti. Ei ehdi polttaa parkettia pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä siivosin sen heti pois mutta huomasin että siitä jäi vielä sellainen kuiva läikkä parketille! Mutta kun lattia pestäisiin seuraavana päivänä niin se olisi pois! Mutta eipä ollutkaan kun mieheni moppasi vähän vain sieltä täältä!
Siivoa justiina ihan itse omat sotkusi.
Helppo homma. Hiot vaan lattian ja uusi lakkaus. Oksennus syövyttää HETI jäljen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä siivosin sen heti pois mutta huomasin että siitä jäi vielä sellainen kuiva läikkä parketille! Mutta kun lattia pestäisiin seuraavana päivänä niin se olisi pois! Mutta eipä ollutkaan kun mieheni moppasi vähän vain sieltä täältä!
Itse et jaksanut pestä edes pientä kohtaa.
Ei se läikkä lähde, parketti on pilalla, koska et heti pyyhkinyt.
Parketista on lähtenyt pinta pois.
Hyi sinua!
Älä jaksa