Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Venäjän elpyminen
11.02.2021 |
Mailman suurimmassa maassa, Venäjällä, valtion kehitys on ollut huikea. Vielä kaksi-kolme vuosi kymmentä sitten maa oli kriisissä. Se oli melkein kehitys maa ja keskipalkka oli alle 100 dollaria kuukautta kohti. Paljon on tapahtunut , paljon vielä tapahtuu. Nyt elintaso lähestyi hyvää länsimaista tasoa. Uskotko sinäkin että kehitys on myönteinen?
Kommentit (24)
Venäjällä kaikissa kaupungeissa suurimmalla osalla ihmisillä on varaa ostaa oma asunto, uusi auto ja pari etelän matkaa vuodessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi miettiä myös mm Kazan, Novosibirsk, Nizhnyi Novgorod. Elinvoimaisia alue keskuksia.
Alue: Aihe vapaa
Aika harhaisia kuvitelmia että Venäjä maksaisi kellekään latiakaan siitä että länkyttää jotain AVlla. Ikäänkuin Kreml välittäisi teistä paskan vertaa.
Öyhötätte pietarintrolleista ruokkiaksenne omaa vääristynyttä kuvaanne itsenne tärkeydestä.