Suklaa loppui ja kaikki kaupat kiinni
Kommentit (23)
Kai sulta löytyy mielialalääkkeitä?
Tiukka paikka.
Itse ostin juuri tuon vuoksi niin paljon suklaata, ettei sitä voi syödä alle kuukaudessa. Ei lopu yllättäen kesken. Alkoi just ärsyttää kun aina kriittisillä hetkillä suklaa oli loppu.
Sekoita sulatettua voita, tomusokeria ja tummaa kaakaojauhetta ja syö se.
Jaa. Meidän lähikauppa on 23 asti auki ja kävely matkan päässä on 24/7.
Minulla olisi pähkinäsuklaa levy tuossa. Lähikauppa 5 min käppäilymatkan päässä joka on auki klo 23. Olet Ap selvästikin väärässä paikassa tällä hetkellä.
mulla on suklaaa patukka tarjolla tuutko ottaan ;).
Kauhein asia, mitä olen tänään lukenut. Pahoittelut.
Minulle on kerrottu naisen olevan vaarallinen, jollei se saa suklaata.
Nyt pitää olla jo yöpaasto käynnissä tähän aikaan. Pää tyynyyn, huomenna olet jo unohtanut suklaan.
Hmm... suklaa. Minulla on ecuadorilaisia puhdistamon suklaa kaakaopapuja joita olen säästänyt kuin ne ovat loppuneet myynnistä. Ehkä muutamalla mennään. Muuta suklaata ei ole.
joulun aikaa odottelemaan sitten vaan. mitäs jos kokeilisit vaihteeksi kamomillateetä tai kylmää kaljaa?
🤔
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää olla jo yöpaasto käynnissä tähän aikaan. Pää tyynyyn, huomenna olet jo unohtanut suklaan.
Hyvä idea yleisesti ottaen. Talvella pitää nukkua enämmän. Karhutkin nukkuvat talviunta.
Missä lähin Alepa? Ärrältä voisit myös saada. Onko juna-asemalla automaattia?
Kotivara kuntoon heti huomenna!
rynde rymytintti kirjoitti:
joulun aikaa odottelemaan sitten vaan. mitäs jos kokeilisit vaihteeksi kamomillateetä tai kylmää kaljaa?
🤔
Olisipa kalja. Yksi olut. Kamommilla teetä on.
Mitä mitä. Eihän palstamammat syö sokeria??!!
Syö lakritsia ja salmiakkia, parempaa kuin suklaa!
Hajoo siihen.