Mikä tämä liikakirjainihminen täällä on?
Siis tämä keskustelija jolla on yliiimääräissssiä kirjaimia sanoissa.
Jokin aika sitten ilmestyi palstalle.
Kommentit (38)
Ahaa, erilaisuus siis ärsyttää. Miksei voi antaa toisen ilmaista omia mielipiteitään, vaikkei se sormi ihan aina näppäimistöllä kohdilleen osuisikaan?
Hitaastikirjoitushullu. Hänen viesteissään ei ole muutenkaan ikinä päätä eikä häntää, joten hyvä vain, että kirjoittaa tunnistettavasti, niin ensivilkaisulla jo huomaa hypätä turhan viestin yli.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, erilaisuus siis ärsyttää. Miksei voi antaa toisen ilmaista omia mielipiteitään, vaikkei se sormi ihan aina näppäimistöllä kohdilleen osuisikaan?
Et ole tainnut lukea tuon tyypin viestejä. Kenenkään sormi ei osu niin pahasti näppäinten ohi, eikä hänellä sitä paitsi tunnu olevan mitään mielipiteitä, vaan viestinsä ovat ihan puuta heinää, mikä ei ikinä liity edes etäisesti aiheeseen.
No huhhuh. Onneksi en vietä niin paljon aikaa täällä, että jonkun randomin kirjoitustyyli alkaisi ottaa päähän.
Sairas vain, eipä enempää tai vähempää.
Olen itsekin ihmetellyt samaa. Yleensä hyppään hänen viestiensä yli kun huomaan, ei niissä kuitenkaan ole mitään järkevää sanottavaa.
Woe woe. Onhan tiällä näetä leppäkertun peri wihollisia. Äekän opet etätöessään joutaa nussimaan waekka pilikkuja
Luulen että meitä on monia. Mulla ainakin läppärin näppäimistössä vähän vikaa niin että helposti tulee tiettyjä kirjaimia monta peräkkäin. Tietyn sukupolven MacBookeissq yleinen vika vanhemmiten, kun buttefly-näppäimistö alkaa vanheta.
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttava. Varmaan puhuukin noin.
Kansanradiossa oli soittaja, joka puhui noin, ei saanut mitään selvää, oli varmaan tuo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Sairas vain, eipä enempää tai vähempää.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on ap? Onks joku vai mitä tarkoittaa, kun usein lukee ap :)
Se tarkoittaa nostoa ja sitä käytetään, kun halutaan hiljentyneen keskustelun jatkuvan ja näkyvän etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa nostoa ja sitä käytetään, kun halutaan hiljentyneen keskustelun jatkuvan ja näkyvän etusivulla.
Kettuiletko? Nosto on up, sananmukaisesti. Ap on aloituspuheenvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettuiletko? Nosto on up, sananmukaisesti. Ap on aloituspuheenvuoro.
Näin, paitsi että ap on myös alkuperäinen, eli tässä tapauksessa aloittaja. Up on keskustelun nosto ylös etusivulle, ettei se häviä.
Looopppeeetttaaaakkkaaaa kiusimineeeeen.
Sseeeonnn meidääänn ikiommaa plstashönkkkömmeee rinakkaisstooodellisuudestta.
Täällä on sen tyypin haastattelu:
Hän osallistuu keskusteluun välillä ihan fiksusti, välillä taas menee jankkaamiseksi ja itse itselleen vastaamiseksi. Mutta viestejään on joka tapauksessa hankalaa lukea tuon kirjoitustavan vuoksi.