Paras lähikaupan pakastepizza. Ohut vai paksu?
Kommentit (22)
Big one double pepperoni, siihen vielä sinihomejuustoa päälle.
Grandiosa extra
https://www.grandiosa.fi/products/grandiosa-extra-kebab-kiviuunipizza-4…
Suosittelen.
Lähikaupassa oli jonkun aikaa halvalla tarjouksessa joku vegepizza (Moilasen?). Jostain syystä tykästyin niihin, vaikka niissä ei ollut edes juustoa ja epäpizzamainen maku. Olen kyllästynyt normipizzaan kai.
Ohut kiviuunipizza.
Täytteet:
Ananas, Kinkku, Pepperoni, Aura-sinihomejuusto/Mozzarella, Punasipuli,
Tonnikala, Salami, Katkarapu, Herkkusieni, Pariloitu kananpoika
Grandiosa Vego Mexicana. On vegaaninen ja ihan hyvän kokoinen. Oikein hyvän makuinen!
Appetit pizza bolognese. Simppeli ja ehdottomasti paras ja mehevin. Monet muut outoja ja kuivia.
Vierailija kirjoitti:
Ohut kiviuunipizza.
Täytteet:
Ananas, Kinkku, Pepperoni, Aura-sinihomejuusto/Mozzarella, Punasipuli,
Tonnikala, Salami, Katkarapu, Herkkusieni, Pariloitu kananpoika
Mihin tomaattikastike jäi?
Dr Oetker Ristorante Vegetale. Sen löydettyäni en ole muita valmispizzoja syönytkään.
Tykkään siitä Dr Oetkerin ohutpohjaisesta pinaattipizzasta.
Hyllystä pitsajauhot , tomaattimössöt mausteella , juustoraaste valmis maustettu Tex mex ja jauheliha. Itse tehtyä uunipellillä ei mikään voita.
Mozzarella tai mozzarellasalami. Ötker tai se toinen, ei väliä.
Quattro tarkoittaa neljä.Neljä täytettä.Mut itse tehty paras Pakasteessa se saksalainen kasvispitsa.Ne on liian kovia pohjat niin itse tehtyyn saa mehevyyttä.
Grandiosan tuplasalami on kokeilun arvoinen, siinä on ananasta ja salamia ja valkosipulia, tosi hyvä.
Dr Oetkerin Ristorante Mozzarella-pizza on suosikki, jota on aika ajoin pakko saada.
Muutkin Oetkerin Ristorante-pizzat ovat mieleen, esim. Pollo, Vegetale ja Spinaci.
Vierailija kirjoitti:
Dr Oetkerin Quattro Formaggi
Tämä on hyvä "pohja". Fiiliksen mukaan lisään salamirouhetta tai kinkkusuikaleita, aina valkosipulia ja lisäripaus aurajuustoa!
Riittää mulle kolmeksi päiväksi;)
Ehdottomasti ohut.