Pelkään mennä ulos koska mua kiusataan
Joo ei oo helppo mennä ulos tuppukylässä. Kiusaajia tulee joka nurkan takaa ja skootterilla ajelevat yläaste ikäiset huutaa päin naamaa skootterin kyydistä ja osoittelee. Kaupassa käynti on painajainen.
Kommentit (43)
En voi. Eikä onneks oo pakko mennä ulos. Ärsyttää olla silmätikkuna ku oon erilainen verrattuna suurimpaan osaan tämän kylän teineistä.
Oletko aikuinen vai nuori? Keskustele pikaisesti aikuisten tai muiden ihmisten kanssa siitä, että keksitte jotain millä sen huutelun ja osoittelun saa loppumaan. Sinä yksin et voi sitä ratkaista. Ehkä et ole ainoa jolle sitä tehdään! Aina on joku seuraava uhri. Usein aikuisten asiallinen puhe kiusaajille ratkaisee tilanteen, vanhemmat sanovat tai jopa poliisi, jos se on vakavaa häirintää.
Ehkä tää ei lopu ennenku muutan johonki korpeen Lappiin. Mutta en halua tykkään omasta kodista ehkä teen rikosilmoituksen jos olo käy vielä hankalaksi.
Tohon tuijottamiseen menee hermot.
Voisitko kertoa jollekin isommalle joka puolustaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikuinen vai nuori? Keskustele pikaisesti aikuisten tai muiden ihmisten kanssa siitä, että keksitte jotain millä sen huutelun ja osoittelun saa loppumaan. Sinä yksin et voi sitä ratkaista. Ehkä et ole ainoa jolle sitä tehdään! Aina on joku seuraava uhri. Usein aikuisten asiallinen puhe kiusaajille ratkaisee tilanteen, vanhemmat sanovat tai jopa poliisi, jos se on vakavaa häirintää.
Poliisia oon miettiny mut hävettää mennä sanomaan että saisko apua ku teinit kiusaa. Kaupassa aina naureskelevat porukassa ja tää ei oo mun keksintö , mua ne tuijottaa jos ohi kävelen ja nauraa räkäsesti. Entisiä koulukiusaajia joukossa ja inhoon jos ne tulee lenkillä vastaan siks en ulkona käy.
V....aa sun puolestasi.Ärsyttävää kuinka nykyajan mukulat eivät muuta keksi kun kiusata aina jotakin .Luulisi että kun niitä kavereita ei kenelläkään niin kauheasti ole voisi olla kaveria kaikkien kanssa.Jokaisessa on hyviä puolia johonka voisi tutustua.
Siis yläaste ikäiset huutelee sinulle? Sinä olet siis jo 18-vuotias eli olet aikuinen? Mitä helvettiä?
Sukulaiset asuu samassa tuppukylässä ja kyllä musta liikkuu jos minkälaista juoruja. Se ahdistaa ku aina joku tuttu tulee vastaan ja toljottaa. Varmasti oon oudon näkönen ja olonen mut oikeuttaako se tommoseen irvailuun ilmeisesti
Tyhmiä!!! Onko sulla kavereita jotka pitäisi sun puolia?
Vierailija kirjoitti:
Siis yläaste ikäiset huutelee sinulle? Sinä olet siis jo 18-vuotias eli olet aikuinen? Mitä helvettiä?
Kyllä koska oon erilainen ja mua pidetään outona täällä. Semmosena jota pitää kiusata ja ärsyttää huutelemalla kasva aikuseks jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koska oon erilainen ja mua pidetään outona täällä. Semmosena jota pitää kiusata ja ärsyttää huutelemalla kasva aikuseks jne
Miksi sinua pidetään outona siellä? Vai onko pykoosi tulilla? Muuta nyt ihmeessä pois jos se on joku uskonnollinen perähikiä.
Nää on näitä tuppukylän ihanuuksia
No miks sä sitten näytät oudolta? Näyttäisin normaalilta siellä tuppukylässä ja sitten kun muutat lähimpään isoon kaupunkiin, niin saat olla mies jolla on pillu tai nainen jolla on lerssi, eikä kukaan ihmettele.
Huutele ja naureskele takaisin. Ei se koskaan muuten lopu.
Rukoile ja toivo että saat apua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua pidetään outona siellä? Vai onko pykoosi tulilla? Muuta nyt ihmeessä pois jos se on joku uskonnollinen perähikiä.
Ei oo psykoosi. Valitettavasti. Vaikka mielenterveys kärsii tästä ku joutuu miettimään mitä muut ajattelee. Täällä kaikki tietää sun asiat leikkauksista alkaen.
No kai mä näytän oudolta ku mä oon ulkopuolinen kaikista kaveri jutuista. Ja mä en oo halutuinta seuraa. Enkä mä ite kaipaa ihmisiä mun lähelle jatkuvasti. Tuppukylässä nyt vaan keskitytään niihin outoihin ja vammasiin enemmän ku normaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat olla erilainen.. kaikki on erilaisia!! Kiusaajilla on ongelmia. Sano vaan et sitä samaa teille!
Olisi hyvä jos osaisit olla välittämättä huutelijoiden kommenteista!!
Perseestä. Pystytkö muuttamaan pois?