Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään mennä ulos koska mua kiusataan

Vierailija
11.02.2021 |

Joo ei oo helppo mennä ulos tuppukylässä. Kiusaajia tulee joka nurkan takaa ja skootterilla ajelevat yläaste ikäiset huutaa päin naamaa skootterin kyydistä ja osoittelee. Kaupassa käynti on painajainen.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaiset on niin ilkeitä että juoruaa mun asioista eteenpäin. Ja naureskelee sitte mulle kylässä päin naamaa . Ei oo mikää paratiisi asua täälå.

Vierailija
22/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun takasin sanomisia ei oteta vakavasti lähinnä nauretaan kovempaa takas. Mummot ja kaikki sukulaiset tietää Muhun liittyvät juorut varsin hyvin.. niitä pohditaan sitte Naapurin kanssa.

Ja se tuijottaminen mikä ihme siinä on ku pitää tuijottaa niin kauan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan et oon tämmöinen ja te ootte tommosia et hyväksykää se! Ei oo asiallista haukkua ja osoitella kaupassa... se on häirintää!! Etkä voi muuttua semmoiseksi joka miellyttää kiusaajia...ainakin omasta kokemuksesta ne keksii aina uuden syyn kiusata..

Vierailija
24/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon varmaan outo näky ja oikee nähtävyys ku meen ihmisten ilmoille. Ainaki semmosta kohtelua saan täällä ettei voi nauttia. Enkä mä kuvittele se on ihan tosi juttu. Oon vaa niin kyllästyny tähän et en jaksa tehdä mitään ilmoituksia.

Vierailija
25/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinta kiusaamista on aina tuppukylissä inhoon tätä tyyliä täälä.

Vierailija
26/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kaikkialla. Nuoriso kiusaa ja vanhemmat kiusaa. Netti vielä pahentanut tätä sekä eräs kiusaajapuolue, joka mielellään maalittaa.

Vierailija
27/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yläaste ikäiset huutelee sinulle? Sinä olet siis jo 18-vuotias eli olet aikuinen? Mitä helvettiä?

Kyllä koska oon erilainen ja mua pidetään outona täällä. Semmosena jota pitää kiusata ja ärsyttää huutelemalla kasva aikuseks jne

Miksi sinua pidetään outona siellä? Vai onko pykoosi tulilla? Muuta nyt ihmeessä pois jos se on joku uskonnollinen perähikiä.

Ei oo psykoosi. Valitettavasti. Vaikka mielenterveys kärsii tästä ku joutuu miettimään mitä muut ajattelee. Täällä kaikki tietää sun asiat leikkauksista alkaen.

Vastasit itsellesi. "Ku joutuu miettimään mitä muut ajattelee".

Miksi sinun täytyisi miettiä mitä muut ajattelee???

Kiusaajat hakee aina reaktiota, ja se joka reagoi on niille mieluinen kiusattava.

Älä vilkaisekaan niihin. Voitko laittaa kuulokkeet korville, ja kävelet reippaasti musiikin tahdissa vaikka. Älä ole huomaavinasi.

Kokeile millaista on seisoa ryhdikkäästi. Leuka pystyy ja päätä: sinulle ei enää vittuilla. Et ainakaan näytä sitä lannistunutta ilmettä. Vaikka muut ärsyttää, sen oman reaktion voi päättää.

Voit myös suunnitella tulevaa: pian korona on ohi. Suunnittele matkaa. Vaiko ihan että muuttaisit pois? Usein ne kiusaajat jää sinne, mutta sinä voit lähteä. Niin ja googlaa "jämäkkyys".

Vierailija
28/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanottu mua pidetään tossuna jota voi pompotella vaikka sanoisin takaisin. Sitten kun en tottele niin tulee riita. Ja sukulaiset eivät usko kun pelkään koronaa että en halua sentakia kylään. Siitäkin oli lähtenyt juoru liikkeelle että pelkään ihmisiä kun pelkään koronaa! Mua ei yksinkertaisesti oteta vakavasti missään.

Vierailija
29/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot sukulaisille asioitas jos ne juoruaa?

Vierailija
30/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset muuttamaan sieltä pois isompaan kaupunkiin!

Vierailija
31/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto ei oo mahdollista ku ei oo töitä eikä rahaa

Vierailija
32/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla voi asua!! Liian paljon kiusaajia.. Hae töitä ja opiskelemaan toiselle paikkakunnalle..

Vierailija
33/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten opiskelemaan. Jossain on opiskelija-asuntoloita. Nyt keväällä voit suunnitella että syksyllä aloitat jotain, jossain muualla.

Vierailija
34/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan alkaa kiusaamaan sua netissä niin että kotoa poistumisesta tulee se parempi vaihtoehto?

Vierailija
35/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel juu bro asun iteki tuppukylässä ja meininki on täysin sama

Vierailija
36/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan alkaa kiusaamaan sua netissä niin että kotoa poistumisesta tulee se parempi vaihtoehto?

Alkakaa vaan helpompi tehdä rikosilmoitus häirinnästä jota teinit harrastaa

Vierailija
37/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä. Toimeentulotuestakin pystyy nipistämään jos on hätä, kelalta saa vuokravakuuden asuntoon, sosiaalityöntekijä auttaa. Jos tykkää jalanjäljistä naamallaan niin kannattaa maata kynnysmattona. Jos aikuisesta ihmisestä ei ole muuttamaan toiselle paikkakunnalle niin voi voi. Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee jotain ruikuttamisen sijaan.

Terv. Toinen kiusattu joka muutti 500 kilometrin päähän saadakseen olla rauhassa.

Vierailija
38/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeah

Vierailija
39/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä. Toimeentulotuestakin pystyy nipistämään jos on hätä, kelalta saa vuokravakuuden asuntoon, sosiaalityöntekijä auttaa. Jos tykkää jalanjäljistä naamallaan niin kannattaa maata kynnysmattona. Jos aikuisesta ihmisestä ei ole muuttamaan toiselle paikkakunnalle niin voi voi. Ota itseäsi niskasta kiinni ja tee jotain ruikuttamisen sijaan.

Terv. Toinen kiusattu joka muutti 500 kilometrin päähän saadakseen olla rauhassa.

Mähän en mun kotoa muuta joidenki vajakkien takii mihinkää

Vierailija
40/43 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun koti ja täältä en lähe 500km päähän. Vedän turpaan kiusaajia täst lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi