Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstamammat ei syö ollenkaan sokeria.

Vierailija
11.02.2021 |

Korkeintaan kerran viikossa tai kerran kuukaudessa. Suurin osa ei koskaan. Eli sokeri ei lihota, vaan jokin muu? Kun päivittäin laihdutusvinkkejä kuitenkin kysellään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä. Ja palstaakin selataan vaan juoksumatolla kulkiessa.

Vierailija
2/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni otanta oli vielä. Varmaan täällä on sokeriakin syöviä. Itse olen nyt sokerittomalla ja tipattomalla kuurilla ainakin kesään asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lapset saa todistuksiin kymppejä ja stipendejä satelee.

Vierailija
4/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi syödä sokeria.

Vierailija
5/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön sokeria korkeintaan viitenä päivänä vuodessa ja muutenkin ollut vuosikausia cleanillä. Olen lihava. On se elämä ihmeellistä.

Voi muuten sattua sullekin, että kaikista valinnoistasi huolimatta ikäviä juttuja tapahtuu.

Vierailija
6/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinrn 60v ja syön dokeria joka päivä.

Tosin en makeisia kuin kerran viikossa mutta myslissä (rusinat), juureksissa, marjoissa ja leivässäkin vähän. Melkein joka päivä joku keksi tai pulla iltakahvilla

Vierailija
7/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen av-mamma on täydellisen esimerkillinen ihminen joka lisäksi asuu velattomassa (mutta ei perityssä!) perheasunnossa Kaivopuistossa 😎

Vierailija
8/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti syö karkkia tai jäätelöä. En muutenkaan syö paljoa. Ylipainoa on silti. Ei se ole siitä kiinni läheskään kaikilla vaikka niin mielellään ajattelee pahaa muiden luonteesta.

Vierailija
9/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön sokeria korkeintaan viitenä päivänä vuodessa ja muutenkin ollut vuosikausia cleanillä. Olen lihava. On se elämä ihmeellistä.

Voi muuten sattua sullekin, että kaikista valinnoistasi huolimatta ikäviä juttuja tapahtuu.

Sähän valehtelet.

Vierailija
10/10 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihonnut syömällä sokeria vaan ihan vaan juomalla sitä. Nyt on sokerihanat kiinni toistaiseksi.