Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi. Ostajat häviää sen jälkeen kun antanut maksutiedot

Vierailija
11.02.2021 |

Turhauttaa.

Nyt käynyt monta kertaa näin:
Ostaja: "Moi! onko vapaa?"
Minä: "Kyllä on."
Ostaja: "Kiva, ostan tämän. Voinko maksaa mobilepaylla?
Minä: "Kyllä, tässä numeroni 123456789, vien postiin kun maksu näkyy. Tarvitsen yhteystietosi."

Ostaja lukee viestin, mutta tämä jälkeen hänestä ei enää kuulu mitään.
Tulee muita ostajaehdokkaita, enkä tiedä voinko myydä jollekkin toiselle.
Odotan ja odotan että tästä alkuperäisestä kuuluisi jotain. Mutta ei mitään.
Laitan viestin, oletko ostamassa vai voinko myydä eteenpäin? Ei vastausta.

Miten hankala on sanoa että tulikin toisiin ajatuksiin, en haluakaan ostaa?!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Vierailija
2/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina odotan muutaman päivän, jos ei näy tiliotteissa maksua, niin laitan viestiä "että muun toiselle" ja sitten myyn toiselle. En jää odottelemaan moniksi päiviksi ostajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään se, kun kertoo, että on vielä vapaana, niin vie mielenkiinnon. Mutta niinhän se on suhdemarkkinoillakin.

Vierailija
4/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi maksupäivä.

Vierailija
5/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksityishenkilöiden välisessä kaupassa velvollinen pitämään yhtään mitään varattuna. Ensimmäinen joka rahaa antaa saa tavaran.

Kaikki muu on myyjänä puhdasta tyhmyyttä.

Vierailija
6/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole omia yhteistietojaan antanut ja tuotetta maksanut niin voit myydä eteenpäin.

Vierailija
7/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt noin tänään jo kahdesti! Hupiostajia liikenteessä.

Vierailija
8/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksityishenkilöiden välisessä kaupassa velvollinen pitämään yhtään mitään varattuna. Ensimmäinen joka rahaa antaa saa tavaran.

Periaatteessa olet velvollinen myymään tuotteen sille jonka kanssa kaupoista on sovittu

Vierailija
9/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa olet velvollinen myymään tuotteen sille jonka kanssa kaupoista on sovittu

Ja höpö höpö. Kirppiksellä ei mitkään tällaiset päde.

Vierailija
10/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Parasta oli, kun ostaja katosi viikoiksi. Sitten yllättäen 2 viikkoa tilinumeron lähetyksestä tulee viesti "maksettu!" ja summa oli oikeasti laitettu tililleni! Tavaran olin myynyt jo kauan sitten, olisi tehnyt mieli pitää vain rahat ja kadota ihan vain opetusmielessä..

No, kerroin hänelle myyneeni muualle ja palauttavani rahat. Tosin v*tutuksen vuoksi taisin tässäkin viivytellä viikon verran, nyt kyllä ostajalta tuli päivittäin viestiä joko maksoin. Lopulta meni hermo viesteihin, maksoin ja blokkasin yhteystiedoista.

Vierailija
11/15 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä pidä paikkaansa. Jos rahaa ei näy tilillä, kauppoja ei ole sovittu. Myynti-ilmoitukseen voi laittaa jo tämän tiedon.

Vierailija
12/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostaessa ottanut kuvakaappauksen maksusta ja laittanut myyjälle samantien. Ja toiminut myös toisinpäin.

Minimaalinen huijaus mahdollisuus. Mutta jos puhelinnumero on salainen niin kaupat jää tekemättä jos kalliimpi kun muutama euro.

Vierailija
13/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Netissä heräteostokset jäävät tekemättä, sillä jo parin viestin jälkeen ostohimoonsa langennut tyyppi ehtii miettimään ettei haluakaan tuotettasi. Tai on myyjän vastausta odotellessa (peri sekuntiakin) ehtinyt löytämään jonkun vielä kivemman tuotteen, jota jo kyselee muualta.

Riittää, kun vain laitat viestin(jos sitäkään) että tuotteesi siirtyy seuraavalla kiinnostuneelle klo x mennessä.

JOskus joku on mulle aikarajoista suuttunut, kun äiti/puoliso/kumminkaima ei ehdi kommentoimaan ostajalle kannattaako ostaa. Kyse on kuitenkin myytävästä tuotteesta ja nopein voittaa. VArauksia en ota, ellei se ole todella hyvin perusteltu miksi niin..

Vierailija
14/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi aina ilmoittaa, että maksathan huomisen kuluessa, sen jälkeen myyn seuraavalle.

Vierailija
15/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Laitan yleensä että vaataatko tänään klo xx mennessä, muuten myyn seuraavalle. Lukevat viestin mutta eivät vastaa. Sitten parin viikon jälkeen laittavat että sori että kesti, postitatko nyt, osoitteeni on tämä. Jepjep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi