Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemattomien ihmisten arvostelu heidän ulkonäkönsä perusteella

11.02.2021 |

Onko teille koskaan käynyt niin, että kun olette tavanneet uuden ihmisen ekaa kertaa, niin tämä henkilö on katsonut teitä avoimen ylimielisesti ihan kuin jotain halpaa makkaraa?

Minulle on pari kertaa käynyt niin, että kun olen aloittanut uudessa työpaikassa, ja esittäytynyt työpaikan vakkarityöntekijälle, niin hän on katsonut minua päästä varpaisiin ihan sen näköisenä kuin alkaisi oksentaa. Lisäksi muutaman kerran olen huomannut, että tuntemattomat tyypit tuijottavat minua julkisilla paikoilla ilman, että edes yrittävät peitellä sitä.

Pidän tätä kummallisena, koska omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen ja koikoinen vaalea pitkätukkainen sinisilmäinen suomalainen, eikä minussa ole mitään erikoista.

Mahtaakohan vaikka romaneista tai sairaalloisen ylipainoisista tuntua samalta kun heitä tuijotetaan?

Minulla ainakaan ei ole tapana arvostella ihmisiä heidän ulkonäkönsä perusteella.

Minä kohtelen kaikkia samalla tavalla , vaikka joku olisikin 200-kiloinen tai olisi värjännyt hiuksensa neonvihreäksi ja ottanut naamansa täyteen lävistyksiä.

Kommentit (5)

1/5 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

2/5 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^lisään vielä, että kerran kun olin töissä, kävelin käytävällä kolmen siivoojan ohi, jotka rupattelivat keskenään, ja sitten muistin yhden jutun ja käännyin takaisin, jolloin huomasin, että yksi näistä kolmesta siivoojasta oli kääntynyt tuijottamaan minua päin. Katsoin vielä itseäni peilistä, että onko minulla joku läiskä naamassatsi likaa paidassa mutta en huomannut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

4/5 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

5/5 |
11.02.2021 |