Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen syödä lemmikkieläinten täydennysrehuja?

Vierailija
11.02.2021 |

Ostin aivan turhaan lemmikkieläinkaupasta kissalle biotiini-täydennysrehutabletteja. Ei syö. Ei syö ruuan mukana, ja päivittäin en ala suuhun stressinaiheuttajana survomaan, vaikka periaatteessa suostuukin.

Oli aika tyyris purkki, ja mietin, että voisinko itse syödä tabletit.

Sisältävät biotiinia, sinkkiä ja metioniiniä, ja ovat tarkoitetut turkin, ihon ja kynsien terveydeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Karva kiiltää ja kynnet kasvaa.

Vierailija
2/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön aina silloin 3-6 kuukauden biotiinikuurin hiusten ja varsinkin kynsien vuoksi. Ostan aina eläimille tarkoitettu Biotiini Fortea, juurikin siitä syystä että ovat huomattavasti edullisempia kuin ihmiselle tarkoitettu. 

Lääkärille ja apteekissa tästä myös maininnut eikä vastaväitteitä ole tullut, samaa kamaa kuin ihmisille tarkoitetut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Anna mennä vaan. Niissä ei ole ehkä ihan niin tarkat laatuvaatimukset (riippuu valmistajastakin), mutta ei niissä mitään oikeastihaitallistakaan ole mukana - muutenhan ne olisivat haitallisia sille eläimellekin.

Vierailija
4/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin  itse n 9-vuotiaana navettatöillä mukana ollessani monesti toimistossa pikkuvasikoiden startti-maitojauhetta pussista lusikoimassa parempaan suuhun

Vierailija
5/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syötiin lapsina kaverin kanssa heidän koiran suklaanappeja. Niissä oli vähän outo sivumaku... mitä lienee teurasjätettä ollut seassa.

Vierailija
6/6 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten (ruoka) rehuissa esim. korkeampi salmonellariski. Omalla vastuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi