Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se muka jotenkin outoa/noloa jos aikuinen käy yksin luistelemassa?

Vierailija
10.02.2021 |

Olen 30 vuotias nainen ja tykkään käydä talvisin ulkojäillä luistelemassa. Mainitsin tästä uudella työpaikalla ja minua pidettiin suunnilleen kahjona ja lapsellisena? Varsinkin sen takia kun luistelen yksin? Onko tämä joku yleinen mielipide?

Ei sillä sinäänsä väliä koska aion kuitenkin luistella mutta kiinnostaisi tietää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverisi ovat kateellisia. Suurin osa heistä ei osaa luistella ja niinpä on kivempi tarttua siihen, miten menet yksin luistelemaan, kuin myöntää ettei itse osaa saati kykenisi samaan.

En tajua, mitä varten meidän tapakulttuuriin kuuluu aina latistaa toinen ihan mistä tahansa?

Ehkä ei kannata puhua muusta kuin minkä ryhmä sallii puheenaiheiksi? Pikkusieluisten kanssa ei kannata jaaritella pitkään. Ei ne tajua mistään mitään.

Todennäköisesti ap.n työpaikka sairaala-ala siellä paljon ahdasmielisiä ja kateellisia varsinkin ne ylipainoiset jotka eivät itse kykene liikunnallisiin harrastuksiin.

Luisteleminen ok niin yksin, kaksin kuin porukassakin.

Vierailija
22/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole outoa. Harrastan mieluiten kaikkea liikuntaa yksinäni, joten luistelen myös yksinäni. Kyllä meitä muitakin itsekseen luistelevia näkyy jäillä olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisitkö samanhenkisen miehen kanssa luistelemaan? ❤️

Parempi meille iseille on se että nainen on yksin ilman seuraa.

Hauskempi katsella. Kun meiltä odotetaan sitä että isät vie ja ulkoiluttaa.

Jos sinä tyrkkäät itsesi mukaan, niin illuusio hänestä meitä varten häviää.

Muutenkin sovitaan niin että vain pieni määrä miehiä kaukaloon.

Muuten tulee riitaa reviiristä.

Se pilaa tunnelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan