Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että sairaalloisen mustasukkainen pettää itse?

Vierailija
10.02.2021 |

Mulla 40+ iässä eka avoimesti mustasukkainen mies. Ei halua minun näkevän sinkkukavereita eikä halua näitä meille kylään, ei halua minun olevan pitkiä aikoja poissa kotoa jne.
Mies on tänään käyttäytynyt salamyhkäisesti ja todennut, että ”mennään sinun laillasi” ja näprännyt kännykkäänsä myöhään illalla vähän salaillen.
Millaisia ajatuksia herättää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse todella mustasukkainen ja omistushaluinen, en ole koskaan pettänyt ketään. Olen päättänyt suhteen ilman kolmansia osapuolia.

Nainen50

Vierailija
2/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kuulostaa kyllä aika häiriintyneeltä toiminnalta. Vähintäänkin vaikuttaa, että mies ainakin yrittää saada sinutkin epäileväiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta 4/5 pettäneet itse.

Vierailija
4/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittaudu miehen puhelimen kanssa kylppäriin hetkeksi, sieltä ne viestit näkee muutamassa sekunnissa. ;)

Vierailija
5/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omien kokemusten mukaan ne, jotka epäilevät puolisoaan pettämisestä, ovat niitä, jotka itse käyvät vieraissa. Pitävät sitä siis normitilanteena eli kaikki pettävät - luultavasti siten oikeuttavat oman pettämisensäkin.

Oma - "vahingosta viisastuu -suhteeni"- päättyi päättömään mustiskäytökseen (myös esim. heitteli sormustaan alvariinsa nurkkiin) ja siihen, että musta tuli omaisuutta, kun mentiin kihloihin. Tuon miehen mielestä toinen ei edes välitä puolisostaan, jos ei mustasukkaile...

Vierestä olen seurannut useampia näitä pettämisestä syyttäviä, jotka siis ovat itse olleet niitä pettäjiä.

Vierailija
6/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että joo.

Kaksi exää olleet sairaalloisen mustasukkaisia. Homma on sit loppunut kummassakin uuteen naiseen ja oon myöhemmin saanut kuulla muistakin naisista.

Vierailija
7/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mustasukkainen koskaan ennen kuin tulin petetyksi. Sen jälkeen olen ollut epäileväinen, mutta en itse ikinä pettäisi. Eli se vähän riippuu tapauksesta kuinka on. 

Ainakin se, joka väittää kaikkien pettävän on ihan varmasti itse uskoton. Vain oikeuttaa käytöksensä väittämällä muiden olevan samanlaisia.

Vierailija
9/9 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse kysymykseen vastaus eli olipa mies pettänyt tai ei, niin hänen kontrolloiva käytöksensä olisi mulle ainakin eron aihe. Se on sairasta. Vaikka itse olenkin mustasukkainen pettämisen seurauksena, niin en ole ikinä kontrolloinut puolisoani tuolla tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi