Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se muka jotenkin outoa/noloa jos aikuinen käy yksin luistelemassa?

Vierailija
10.02.2021 |

Olen 30 vuotias nainen ja tykkään käydä talvisin ulkojäillä luistelemassa. Mainitsin tästä uudella työpaikalla ja minua pidettiin suunnilleen kahjona ja lapsellisena? Varsinkin sen takia kun luistelen yksin? Onko tämä joku yleinen mielipide?

Ei sillä sinäänsä väliä koska aion kuitenkin luistella mutta kiinnostaisi tietää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kaveria saa mukaan mutta itse haluaa mennä niin miksikäs ei. Käyväthän ihmiset yksin hiihtämässäkin tai uimassa ym.

Vierailija
2/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, miksi olisi!? Käydäänhän lenkillä, hiihtämässä yms myös useimmiten yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mietin juuri että tekisi mieli lähteä yksin luistelemaan kun teinit ei enää huoli mukaan. En ajatellut, että se olisi jotenkin outoa. Olen 48 v.

Vierailija
4/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö samanhenkisen miehen kanssa luistelemaan? ❤️

Vierailija
5/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko outoa jos käy pihalla viemässä roskat yksin?

Vierailija
6/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän surullisen nköistä jos joku yksin luistelee ympyrää kaukalossa. Rullaluistelussa ei tule sitä samaa ''lookkia'' kun ollaan matkalla johonkin.

Vierailija
7/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin luistelu on creepy. Samoin yksin talviuinti, kesäuinti yksin on normaalia.

Mä luistelin ennen yhden idiootin kaa, luistelukaveri siis, jotta en ois ollu yksin. Mut hei, mun mielestä sun pitää nyt vaan raivata tietä yksinluistelulla.

Terv. Ennen yksin laskettelua harrastanut

Vierailija
8/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkiluistelu yksin luonnonjäillä on kivaa, vaikkakin vaarallista, mutta pienen kentän kiertäminen yksin on aika epätoivoista touhua ja herättää sääliä. Onhan se oikeasti parempi kuin maata koko päivä kotona, mutta sitä ei enemmistö mieti!

Vierailija
9/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retkiluistelu yksin luonnonjäillä on kivaa, vaikkakin vaarallista, mutta pienen kentän kiertäminen yksin on aika epätoivoista touhua ja herättää sääliä. Onhan se oikeasti parempi kuin maata koko päivä kotona, mutta sitä ei enemmistö mieti!

Onko oikeasti näin? Viesti numero 9 oli vitsi.

Vierailija
10/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä muut ajattelevat, mutta en pidä outona mitään, mitä ihmiset tekevät yksin. Enemmän "ahdistaa" jos kaikki muut ovat pareina yms ja ainoana sinkkuna menee johonkin paikkaan. Mutta se on normaalia silti

Vierailija
11/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkiluisteluun vain kaverin kanssa, jos ei ole jäädytetty ja ylläpidetty reitti. Jäänaskalit kaulaan.

Vierailija
12/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Turussa Kupittaalla on luistelumato, ei herätä tuntemuksia jos luistelee siellä "matkaa" yksin.

Vierailija
13/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää nämä kommentit siitä että se jollain tavalla olisi outoa 😁 olen käynyt luistelemassa yksinäni sekä nähnyt ihmisiä jotka ovat luistelee yksin. En ikinä ole muutakuin aktiivista ihmistä ihaillut.

Varmaan alan käymään joka päivä yksinäni luistelmassa niin saa mammat hämmästellä.

Vierailija
14/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopulit panettelee,kun eivät uskalla tehdä mitään yksin!

Ja AP,kannattaa olla hiljaa omista asioistaan duunipaikalla,puhua vaan ympäripyöreitä,kaikesta saa aikaan paskaa kun tarpeeks kauan jauhaa...usko pois!

Vierailija
15/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveris ne kahjoja on. Varmaan ei saa vessaankaan mennä yksin.

Vierailija
16/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltainen työpaikka missä lauma typeriä naisia. Voi apua.

Vierailija
17/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työpaikallasi on sellaisia surullisia ihmisiä, jotka kuvittelevat miten kaikki pitää tehdä aina jonkun kanssa tai ryhmässä? He eivät koskaan lähde mitään tekemään, jos eivät saa jotain mukaan ja kaveriksi. Heiltä jää varmasti monia asioita tekemättä, kun ei ole joku joka kädestä pitää kiinni!

Mutta tottakai ei ole! Luistelu on minusta muutenkin sellainen, että yksin on kivempaa, kun ei tarvitse odotella toisia, jos itse menee vähän lujempaa JA se on hyvää liikuntaa!

Vierailija
18/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä olevia poikia näkee luistelemassa ryhmissä, tai siis pelaamassa jotain, mutta jos vähänkin varttuneempia miehiä on jäällä, yleensä ovat yksin. Eikä kukaan varmasti katsele, että onpa outoa tai lapsellista. Ihan normaali liikuntamuoto. Kummalliselta tuntuu, että sama olisi sitten lapsellista naisen tekemänä.

Vierailija
19/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin luisteleminen on ok. Yksin keinumista oudoksutaan. Siksi lapsenlapsi tai sisko mukana leikkarilla. Keinuminen on kivaa! T.mummu 60v.

Vierailija
20/23 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi ovat kateellisia. Suurin osa heistä ei osaa luistella ja niinpä on kivempi tarttua siihen, miten menet yksin luistelemaan, kuin myöntää ettei itse osaa saati kykenisi samaan.

En tajua, mitä varten meidän tapakulttuuriin kuuluu aina latistaa toinen ihan mistä tahansa?

Ehkä ei kannata puhua muusta kuin minkä ryhmä sallii puheenaiheiksi? Pikkusieluisten kanssa ei kannata jaaritella pitkään. Ei ne tajua mistään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän