Kaljut miehet voivat myös olla hyvännäköisiä
Usein ihmisillä tulee ensimmäiseksi mieleen sellainen keski-ikäinen, mahakas ja silmälasipäinen mies kun puhutaan kaljuista miehistä. Mutta entäs nuoret kaljut? Jos kroppa on kunnossa ja siihen mukaan komea parta niin enpä sanoisi että sellaista voi edes verrata tuohon entiseen mainittuun setämiehen näköisiin miehiin.
Kommentit (7)
Kaljut on helvetin paljon paremmannäköisiä kuin harvahiuksiset miehet, jotka silti pitävät pitkää tukkaa. Ei se latvoja kasvattamalla sinne päälaelle nouse se hius ja vaikutelma on aina aivan helkkarin epäsiistin näköinen.
Ei kiitos kaljuille. Harvalla on sellainen päänmuoto, johon kalju sopii.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos kaljuille. Harvalla on sellainen päänmuoto, johon kalju sopii.
Kaljujakin on kahden laisia heitä, jotka ovat ajaneet (tai ajeluttaneet) itse päänsä kaljuksi ja heitä, joille ei vain syystä tai toisesta hiukset kasva. Olisin hyvin rikas jos tietäisin ehdottoman varman keinon, jolla saada kasvamaan luonnollisen kaltaiset hiukset kaljuuntuneen päähän. - Totta kai kaljun voi aina peittää peruukilla mutta se on aina eriasia kuin luonnollisesti kasvavat hiukset.
Eteläisessä Euroopassa olen nähnyt jäätävän hyvännäköisiä kaljuja miehiä. Osa heistä saattoi kyllä olla itsekin miehiin päin kallellaan..siellä (Ranska, Espanja) ei ujostella mieheltä näyttämistä ja ulkonäköpaineet lienevät kovemmat kuin täällä. Perinteinen machokalju voi vaan näyttää hämmentävän hyvältä. Ja tietävät sen hyvin myös itse.
Hiukset alkoivat harvenemaan tuossa 20-jälkeen. En halunnut mitään säälijakauksia vaan vedin reilusti kaljuksi, turha sitä on alkaa taistelemaan vastaan vaan myöntää vain tosiasiat.
Kun sinkku vielä olin niin osa naisista tykkäsi ja osa taas ei, mutta niinhän se keskimäärin muutenkin menee. Turha ottaa paineita asiasta jolle ei voi mitään.
Juha Tapio ❤️