Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei koskaan tykkää että laittaudun? miksi?

Vierailija
10.02.2021 |

Halunnut yllättää hänet pari kertaa ja laitoin meikkiä ja hiukset hienosti, mutta mies ei tuntunut olevansa siitä innoissaan( aistin tämän helposti) Muutenkaan ei ymmärrä ja ei haluaisi että käytän lainkaan meikkiä vaikka itse haluaisin meikata vaan kevyesti.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän haluaa rehellisen naisen eikä sellaista joka kusettaa muuttamalla keinotekoisesti ulkonäkönsä.

En usko koska en edes meikkaa rankasti. Kaikki edelliset poikaystävät ovat tykänneet kun on ollut esim ihanan sävyistä huulikiiltoa ja tykänneet maistella sitä

Lukumäärää emme uskalla edes arvata.

Vierailija
22/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän se ei jaksa odottaa sitä pitkää aikaa kun meikkaat! Kelpaat sille oman näköisenä . Paitsi jos on uskonnosta missä naiset on tummiksi tehty tai kielletty meikit.Vaihda uskontoa ole oma itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen mielestä nainen on seksikkäin kulahtaneissa kotiverkkareissa ja meikittömänä.

Vierailija
24/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa ennen tapaamista kirjoitti:

Mä tiedän se ei jaksa odottaa sitä pitkää aikaa kun meikkaat! Kelpaat sille oman näköisenä . Paitsi jos on uskonnosta missä naiset on tummiksi tehty tai kielletty meikit.Vaihda uskontoa ole oma itsesi.

JOo mutta mulla ei mee kuin 15 minuuttia max

Vierailija
25/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietää itsekin vastauksen kysymykseensä. Täällä on usein vastaavia kysymyksiä joihin tiedetään vastaus, mutta halutaan kuulla se muilta varmistuakseen asiasta. Vaikka todellisuudessa kukaan meistä ei tiedä 100% oikeaa vastausta. Pelkkää spekulaatiota vain.

Vierailija
26/30 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö-ö, Kannattaisiko kysyä mieheltä eikä vain aistia?

EI häneltä saa koskaan suoraa vastausta. Sanoo että tykkää mutta ei oikeasti pidä. aistin helposti.

t. Ap

Selkeä tapaus.

Ap on taiteilija, jonka kevyeen meikkiin kuuluu huulipunat ja luomivärit. Todennäköisesti meikki on tilaisuuteen nähden liian raskas, taidoton tai värikäs, mutta mies ei tästä kehtaa sanoa mitään.

Vierailija
27/30 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla miehen pitäisi olla innoissaan, kun vaimo on laittautunut?

Vierailija
28/30 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei oikeasti pidä meikkaavista naisista, on huomattu. Nainen jolla on oopperameikki joka näkyy satojen metrien päähän on erotiikan tappaja.

Vierailija
29/30 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu vaan

Vierailija
30/30 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää, että haluat lähteä jonnekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme