Mieheni ei koskaan tykkää että laittaudun? miksi?
Halunnut yllättää hänet pari kertaa ja laitoin meikkiä ja hiukset hienosti, mutta mies ei tuntunut olevansa siitä innoissaan( aistin tämän helposti) Muutenkaan ei ymmärrä ja ei haluaisi että käytän lainkaan meikkiä vaikka itse haluaisin meikata vaan kevyesti.
Kommentit (30)
Mä tiedän se ei jaksa odottaa sitä pitkää aikaa kun meikkaat! Kelpaat sille oman näköisenä . Paitsi jos on uskonnosta missä naiset on tummiksi tehty tai kielletty meikit.Vaihda uskontoa ole oma itsesi.
Monen miehen mielestä nainen on seksikkäin kulahtaneissa kotiverkkareissa ja meikittömänä.
Meikkaa ennen tapaamista kirjoitti:
Mä tiedän se ei jaksa odottaa sitä pitkää aikaa kun meikkaat! Kelpaat sille oman näköisenä . Paitsi jos on uskonnosta missä naiset on tummiksi tehty tai kielletty meikit.Vaihda uskontoa ole oma itsesi.
JOo mutta mulla ei mee kuin 15 minuuttia max
Ap tietää itsekin vastauksen kysymykseensä. Täällä on usein vastaavia kysymyksiä joihin tiedetään vastaus, mutta halutaan kuulla se muilta varmistuakseen asiasta. Vaikka todellisuudessa kukaan meistä ei tiedä 100% oikeaa vastausta. Pelkkää spekulaatiota vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö-ö, Kannattaisiko kysyä mieheltä eikä vain aistia?
EI häneltä saa koskaan suoraa vastausta. Sanoo että tykkää mutta ei oikeasti pidä. aistin helposti.
t. Ap
Selkeä tapaus.
Ap on taiteilija, jonka kevyeen meikkiin kuuluu huulipunat ja luomivärit. Todennäköisesti meikki on tilaisuuteen nähden liian raskas, taidoton tai värikäs, mutta mies ei tästä kehtaa sanoa mitään.
Millä lailla miehen pitäisi olla innoissaan, kun vaimo on laittautunut?
Miehet ei oikeasti pidä meikkaavista naisista, on huomattu. Nainen jolla on oopperameikki joka näkyy satojen metrien päähän on erotiikan tappaja.
Se pelkää, että haluat lähteä jonnekin.
Lukumäärää emme uskalla edes arvata.