Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko teinin 17v lähteä viikonlopuksi kavereiden kanssa laskettelureissulle?

Vierailija
10.02.2021 |

Olisivat siis yötä. Yksi pojista jo 18v. Kovasti tuo kinuaa. En tiedä

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olin itse samassa iässä Lontoossa kaverin kanssa.

Tosin korona ja laskettelukeskus on asia erikseen.

Vierailija
102/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI korona-aikaan mihinkään!

Ei muutenkaan kauemmas yliyönreissuille. Ne saa odottaa aikuisikää.

Tuossa iässä voi käydä muutaman tunnin hiihtämässä tai laskettelemassa oman paikkakunnan laduilla/mäessä.

Missäs nussimiset sitten hoidetaan? Melko sadistista pakottaa pidättäytymään seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en antaisi. Pitäkää tiukkana mutsina. Ryyppäjäiseksihän tuo viikonloppu menee eikä alaikäiset saa juoda. Toisekseen jos menevät autolla johon vanhin pojista on saanut kortin max. pari kuukautta aiemmin (jos siis ovat suunnilleen samanikäisiä) niin se ajaminen voi kaveripaineessa olla holtitonta. Ei ei.

Köyttäisikö, veisitkö netin, puhelimen , pankkikortin, vai miten ?

Tuossa siis sinun keinosi saada lapset tottelemaan. Sääliksi käy lapsiasi. 

Niin, mitä sinä siis sanot lapsillesi kun kysyvät vanhojen  päivine tanssien sijaan oikein lähteä vaikka lasketteluviikonloppuun ? mielelläni otan kaikki hyvän kasvattajan neuvosi vinkkisi vastaan, miten kuuluu sanoa ?

"Et mene" Hyvin yksinkertainen lause, jonka lapseni ymmärtää erinomaisesti. Toki hänellä ymmärrys riittää niin paljon, ettei hän tuollaista reissua edes harkitse. Hänet on kasvatettu vastuulliseksi. 

no ihana miten yksinkertainen lause riittää yksinkertaisuudessaan.  Moni muu nuori vähän kyseenalaistaa ja sekin on ihan hyvästä, opinnoissa sitäkin opetetaan

Tervejärkinen nuori ei kyseenalaista, koska tietää itsekin, ettei korona-aikaan ole fiksua lähteä rellestämään kaveriporukalla. On katsos opiskellut sen verran, että ymmärtää, mitä tarkoittaa altistumisriski, pandemia, suositus välttää kokoontumisia jne. Harmi, jos sinun lapsesi ei edes melkein vuodessa ole noin perusasioita oppinut. 

Onko kyseessä "rellestys"? Ja jos on muutenkin noiden kavereiden kanssa tekemisissä?

No mitäpä luulet, kun teinit lähtevät keskenään mökkeilemään? Varmaan juovat pillimehua ja syövät Domino-keksejä :D:D:D

Taitaa pojat jotain muuta mehua vetää..

Yhden kirjaimen kun tuosta  pillimehusta vaihtaa niin ollaan jäljillä.

Vierailija
104/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai päästäisin. Älytön kysymys. Itse olin tuon ikäisenä asunut jo kaksi vuotta omillani.

Älytöntä verrata omillaan asumista täysin turhaan koronariskin ottamiseen. 

Noh, koko koronavuohotus on vedetty täysin yli. Kyllä päästäisin lapseni moiseen reissuun, oli pöpö ilmassa tai ei. Mielestäni ei ollut mitenkään älytöntä verrata sitä, että muutin yksin asumaan 15-vuotiaana siihen, että täällä mammat ei päästäisi lähes täysi-ikäistä hiihtokeskukseen. Uskomatonta.

Vierailija
105/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi

Riippuu siitä onko tyttö vai poika? Jos poika niin kortsupaketti mukaan ja onnea toivottamaan, naiset lähtevät Leville huoraamaan, joten poika voi saada jotain 30v ruusua.

Jos taas tyttö niin todennäköisesti lähdössä huorausreissulle eli sanot miehellesi että pieksää tytön siniseksi remmillä.

Vierailija
106/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai päästäisin. Älytön kysymys. Itse olin tuon ikäisenä asunut jo kaksi vuotta omillani.

Noh, koko koronavuohotus on vedetty täysin yli. Kyllä päästäisin lapseni moiseen reissuun, oli pöpö ilmassa tai ei. Mielestäni ei ollut mitenkään älytöntä verrata sitä, että muutin yksin asumaan 15-vuotiaana siihen, että täällä mammat ei päästäisi lähes täysi-ikäistä hiihtokeskukseen. Uskomatonta.

Aiheuttiko se sinun yksinasumisesi koulualtistumisia ja karanteeneja? Välillä voisi vähän ajatella muutakin kuin omaa napaa niin ehkä joskus päästäisiin jopa eroon tästä "koronavouhotuksesta". Perseestä se minustakin, on mutta ei se tosiasioista kiistämällä ja tahallisella vastuuttomuudella poistu. Ei ole kuin reilu viikko siitä, kun Himokselta kävivät koronaa hakemassa oikein joukolla. 

Vierailija
107/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tuon ikäiset jo asuu omillaan.

Siinä tapauksessa voivat mennä minne lystäävät. Niin kauan kuin oma lapseni asuu minun kattoni alla, minä päätän meneekö laskettelemaan vai ei. 

Ai 18-vuotiaankin?😂

Kyllä vaan. Jos haluaa vapautta säännöistä, muuttaa omilleen. Oma tupa oma lupa, minun tupa minun lupa. 

No kun hänen ei tarvitse sun lupaa minnekään enää. Jos toki vaihdatat lukot, ettei sitten enää pääse kotiin.

No kun varmasti tarvitsee jos saman katon alla asuu ja kustannuksellani elää. Se on minun omistama yksityisalue ja siellä määrään minä ja jos ei kelpaa niin voi poistua.

Vierailija
108/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä et voi enää kieltää, itse antaisin mennä.

Vierailija
109/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI korona-aikaan mihinkään!

Ei muutenkaan kauemmas yliyönreissuille. Ne saa odottaa aikuisikää.

Tuossa iässä voi käydä muutaman tunnin hiihtämässä tai laskettelemassa oman paikkakunnan laduilla/mäessä.

Missäs nussimiset sitten hoidetaan? Melko sadistista pakottaa pidättäytymään seksistä.

Vaikka poikkiksen auton konepellillä. Niin minäkin nuorena hoitelin. 

Vierailija
110/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman koronaa antaisin. Jos on siis muuten fiksu ja lähtee fiksussa porukassa.

Hänhän täyttää seuraavaksi 18v ja sitten on jo täysi-ikäinen. 

Vierailija
111/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi

Riippuu siitä onko tyttö vai poika? Jos poika niin kortsupaketti mukaan ja onnea toivottamaan, naiset lähtevät Leville huoraamaan, joten poika voi saada jotain 30v ruusua.

Jos taas tyttö niin todennäköisesti lähdössä huorausreissulle eli sanot miehellesi että pieksää tytön siniseksi remmillä.

Nääh, kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu. Miksi muka pitäisi rangaista iloista antajaa? Maailma olisi paljon mukavampi paikka jos naiset antaisivat helpommin ja enemmän, vai mitä?

Vierailija
112/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden päästä et voi enää kieltää, itse antaisin mennä.

Miksei muka voi? Ei se täysi-ikäisyys estä vanhempia kieltämästä. Kieltäminen ei ole laitonta. Mikäli ei tottele niin sitten voi sanoa ettei tarvitse takaisin tulla.

Vierailija
113/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttiko se sinun yksinasumisesi koulualtistumisia ja karanteeneja? Välillä voisi vähän ajatella muutakin kuin omaa napaa niin ehkä joskus päästäisiin jopa eroon tästä "koronavouhotuksesta". Perseestä se minustakin, on mutta ei se tosiasioista kiistämällä ja tahallisella vastuuttomuudella poistu. Ei ole kuin reilu viikko siitä, kun Himokselta kävivät koronaa hakemassa oikein joukolla. 

No voi että. Hiihtokeskuksesta tuli flunssa. Yhyy.

Eri

Vierailija
114/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en antaisi. Pitäkää tiukkana mutsina. Ryyppäjäiseksihän tuo viikonloppu menee eikä alaikäiset saa juoda. Toisekseen jos menevät autolla johon vanhin pojista on saanut kortin max. pari kuukautta aiemmin (jos siis ovat suunnilleen samanikäisiä) niin se ajaminen voi kaveripaineessa olla holtitonta. Ei ei.

Joo, voithan sinä tuolla tavalla typerästi kuvitella ne ryyppäjäiset estäväsi. Ei tule tapahtumaan. 

Vierailija
115/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko milloin tytöt lähtee että osaa jallittaa passissa niitä ja ostaa vähän kaatojuomaa messiin

Vierailija
116/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet tuon ikäiset jo asuu omillaan.

Siinä tapauksessa voivat mennä minne lystäävät. Niin kauan kuin oma lapseni asuu minun kattoni alla, minä päätän meneekö laskettelemaan vai ei. 

Ai 18-vuotiaankin?😂

Kyllä vaan. Jos haluaa vapautta säännöistä, muuttaa omilleen. Oma tupa oma lupa, minun tupa minun lupa. 

No kun hänen ei tarvitse sun lupaa minnekään enää. Jos toki vaihdatat lukot, ettei sitten enää pääse kotiin.

No kun varmasti tarvitsee jos saman katon alla asuu ja kustannuksellani elää. Se on minun omistama yksityisalue ja siellä määrään minä ja jos ei kelpaa niin voi poistua.

Kaikenlaisia uhoavia kaljamahoja sitä oikein täällä taas möliseekin jostain peräkammarin sohvilta. Ei paljon äly tunnu päätä pakottavan ulinassa. 

Vierailija
117/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et vaan tajua vertausta vaikka kuvan piirtäisi. Kun vaan korona korona korona. Huoh.

Vierailija
118/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Hiihtokeskuksesta tuli flunssa. Yhyy.

Eri

Flunssapa hyvinkin. Tulen kertomaan sinulle saman, kun sinä tai läheisesi joutuu koronan takia teholle. Pikkuflunssaa vaan mitäs siinä koriset. 

Vierailija
119/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et vaan tajua vertausta vaikka kuvan piirtäisi. Kun vaan korona korona korona. Huoh.

No ei siihen vertauskuvia tarvita, että ymmärtää, miten korona leviää. Eikä se silmiä ummistamalla poistu, vaikka kuinka huokailet. 

Vierailija
120/126 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano et kysyy edes kundin nimen. Pakkaa muutama kumi mukaan. Tarpeeksi isättömiä jo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan