Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voit valita tyhjennätkö suolen työajalla vai et, miten valitset?

Vierailija
10.02.2021 |

Itse tyhjennän mieluiten työajalla silloin, kun olen etätöissä. Toimistolla mieluummin en.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä en ehdi vessaan. Kotona käytävä.

Vierailija
22/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tapauksen, kun eräällä työmaalla, varastossa, esimies antoi potkut miehelle,

joka oli aamulla kesken työn joutunut lähtemään vessaan, tyhjentämään suolensa.

Lähipomo oli raivostunut mielettömästi siitä, että varastotyöntekijä, jokin koneenkuljettaja oli uskaltanut keskeyttää työnsä ja mennyt wc:n.

Sinänsä uskomaton juttu, sillä olisiko tuon miehen pitänyt paskanta housuihinsa?

Muistaakseni tuo asia oikeudessa ratkesi niin, että lähiesimies oli väärässä.

Joten noin yleisesti ottaen lienee parasta, että tyhjentää sen rakkonsa ja suolensa kotona ja työssä ollessa taukoaikoina.

Ikäva vaan, ettei sitä ihminen voi aina itse päättää, milloin suoli haluaa tyhjentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä kertaakaan tarvinnut tyhjentää (suolihuuhtelulla), vaan ihan on luonnollisesti onnistunut pskominen. Joskus työpaikan wc-pyttyyn, mutta useimmiten ihan omalla ajalla omassa vessassa. Kotona ei ole yleisöä haju- ja kuuloetäisyydellä eli on rennompi suoritusympäristö.

Vierailija
24/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona aamukahvin jälkeen. Jos menen toimistolle, on mukavampi mennä sinne rennolla fiiliksellä kuin suoli täynnä. Ei ole myöskään pakonomaista tarvetta käyttää siihen työaikaa.

Vierailija
25/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ulostaa työpaikalla, häpeän sitä. Joten kotona.

Vierailija
26/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos voin aamulla valita, niin ennen töihin lähtöä kotona.

Ja iltapäivällä myös ennen kuin lähden töistä, siis työpaikalla.

Mieluummin istun hätäni töissä.

Jos on etäpäivä, kirjaan itseni sisään vasta vessakäynnin jälkeen. Etätyöpäivän aikana en kirjaa itseäni välillä ulos, tuli kakka tai ei: enhän töissäkään niin tee.

Vierailija
27/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen aamulla yleensä ekana töihin ja käyn vääntämässä jäätävät jöötit naisten vessaan ja jätän pöntön vetämättä. Loppupäivä menee rattoisasti toimiston jakkupuku kalkkunoiden seuraamisessa kun ne syyttää toisiaan.

Vierailija
28/29 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole suoli, joka valitsee/ päättää milloin :D

Joillakin meistä on pidätyskykyä.

Ei tee hyvää pidätellä kakkaa

Jaahas? Eli on väärin opettaa pikkulapselle pottarutiineja. Sen sijaan pitää hänet vaipoissa koko ikänsä, ettei vain joudu milloinkaan pidättämään kakkaa?

Vierailija
29/29 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän