Jos voit valita tyhjennätkö suolen työajalla vai et, miten valitset?
Itse tyhjennän mieluiten työajalla silloin, kun olen etätöissä. Toimistolla mieluummin en.
Kommentit (29)
Eiköhän se ole suoli, joka valitsee/ päättää milloin :D
Tyhjennän silloin kun on siihen tarve.
sillon kun suoli huutaa hoosiannaa paikalla ei ole väliä
Tyhjentyi äsken housuun koko lasti, kun olin tupakalla.
Ei tarvitse miettiä tuollaisia, kun asia hoituu heti ensimmäiseksi aamulla herätessä. Seuraavan kerran sitten illalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei me nyt sentään niin eläimiä olla tai ehkä löytyy joku vaiva jos suoli tyhjenee vailla hallintaa.
Mieluummin töissä niin ei tuhlaannu omat vessapaperit, tosin nyt oon saikulla ja palkka juoksee on käytettävä omaa paperia, harmi.
Töissä menee joka päivä puolisen tuntia pssskalla istuessa, ennemmin siitä palkan saa.
Sulkijalihasliitto suosittaa, että asiat hoidetaan asiallisesti ja ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tyylillä mennään. Toisaalta kannattaisi käydä toimistollakin, noin helppoa rahaa ei monesta paikkaa löydä.
Joo tyhjentäisin kyllä toimistollakin, jos siellä olisi vessa jossain privaatimmassa paikassa niin ettei kaikki plöräykset ja loiskahdukset kantautuisi työkavereiden ja asiakkaiden korviin. ap
Vierailija kirjoitti:
Joillakin meistä on pidätyskykyä.
Tyhjennän sen aina vapaa-ajalla tänne av:lle. Tai no.. joskus työajallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin meistä on pidätyskykyä.
Ei tee hyvää pidätellä kakkaa
töissä koska silloin mulle maksetaan siitä :D
Sonnin mielelläni kodin rauhassa. Työpaikan vessa-asiat on huonosti järjestetty. Toki väännän sielläkin jöötiä jos on tullakseen. Edellisessä työpaikassa oli kamala käydä ripulilla kun viereiseen huoneeseen kuului ihan kaikki. Ja sen huoneen käyttäminenkin oli kamalaa, kun asiakas sai kuunnella muiden kusemiset ja rykimiset oikein selvästi.
Tyhmä kysymys.
Työpaikalla tietysti. Paskomisajaltakin kun saa palkkaa, säästyy omat vessapaperi, vesilaskussa ja sähkölaskussakin säästää. Vähemmän hajuhaittoja ja pytynputsaamisia kotona. Voi käyttää vapaa-aikaansa muuhun kuin pytyllä istumiseen. Viikonloppuna voi käydä esim. jonkin kaupan vessassa.
Aivan ehdoton työetu käyttää työpaikan vessaa.
Samalla tyylillä mennään. Toisaalta kannattaisi käydä toimistollakin, noin helppoa rahaa ei monesta paikkaa löydä.