Olen vähän pettynyt, kun en saakkaan lopputilirahoja
Maanantaina tulevassa tilissä. Työsuhde siis päättyy sunnuntaina ja tili tulee maanantaina mutta ei siinä tilissä näköjään tule lomarahoja jne. Kuukauden näköjään joudun odottamaan. Onkohan tämä ihan oikein? Kaupan ala.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Saisipa itsekin lopputilin.
Saahan sen halutessaan😀. Sanot itsesi irti niin tilille napsahtaa lopputili.
Vierailija kirjoitti:
Lopputilistäsi vähennetään varastamasi tuotteet ja loput vie ulosotto.
Kävikö sinulle niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö sinulle niin?
Ei tietenkään.
Päättyykö työsuhde sunnuntaina, vai onko sunnuntai vain viimeinen työpäiväsi? Eli joudutko pitämään kertyneitä lomia vielä ennen työsuhteesi virallista päättymistä?
Minulle kävi kerran niin, että määräaikainen työsuhde päättyi joulukuun lopussa. Työnantaja kuitenkin ilmoitti, että viimeinen työpäiväni on joulukuun puolessa välissä, koska minun täytyy pitää kertyneet lomapäivät vielä ennen työsuhteen loppumista. Tuli vieläpä todella lyhyellä varoitusajalla se töiden loppuminen. Eli sanottiin, että huomenna älä tule töihin, jotta kerkeät pitämään lomasi ennen työsuhteen loppumista.
Näinollen sain lopputilin vasta pari viikkoa töiden loppumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Päättyykö työsuhde sunnuntaina, vai onko sunnuntai vain viimeinen työpäiväsi? Eli joudutko pitämään kertyneitä lomia vielä ennen työsuhteesi virallista päättymistä?
Minulle kävi kerran niin, että määräaikainen työsuhde päättyi joulukuun lopussa. Työnantaja kuitenkin ilmoitti, että viimeinen työpäiväni on joulukuun puolessa välissä, koska minun täytyy pitää kertyneet lomapäivät vielä ennen työsuhteen loppumista. Tuli vieläpä todella lyhyellä varoitusajalla se töiden loppuminen. Eli sanottiin, että huomenna älä tule töihin, jotta kerkeät pitämään lomasi ennen työsuhteen loppumista.
Näinollen sain lopputilin vasta pari viikkoa töiden loppumisen jälkeen.
Päättyy sunnuntaina. Vakituinen työ ja oli kuukauden irtisanomisaika.
Katoppa ap millasen työsopimuksen olet allekirjoittanut. Mulla ainakin lukee että lopputili maksetaan työsuhteen päättymistä seuraavassa palkanmaksujaksossa