Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko ettei fiksulla, mukavalla, itsensä elättävällä ja harrastuksissa aktiivisella miehellä olisi kysyntää...

Vierailija
09.02.2021 |

...vaikka tämä olisi alle keskipituinen, hoikka ja ujo?

Minä en usko. Koska tunnen kaksi tällaista miestä. Vetävät roolia ettei flaksi kävisi, mutta oikea syy taitaa olla nirsous.

Toinen antoi juuri pakit hyvin kauniille, hoikalle ja kivalla naiselle joka on myös miestä pidempi. Olen alkanut epäillä tyypin "kaverinaisten" olevan vähän muutakin. Ei normaalisti istuta kaverin sylissä, anneta pusuja jatkuvasti, ja muuta.

Toinen on herra salamyhkäisyys kanssa, mahtaako olla sinkkukaan. Muka ikuisesti friend zonella.

Mitäpä sanotte? Onko se 172cm pituus, hoikkuus tai ujous niin iso miinus että fiksu ja filmaattinen mies olisi naisten silmissä täysi nolla?

Minä äänestän ei. En usko teitä. Sori palstamiehet.

Uskotko ettei fiksulla, mukavalla, itsensä elättävällä ja harrastuksissa aktiivisella miehellä olisi kysyntää...

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä hyvätkin miehet jäävät yksin koska kilpailu on niin kovaa ja naiset ovat niin hypergamisia.

Itse olen tuota pidempi ja treenattu ja töissä jne mutta aina tulee pakit vaikka pääsisi treffeille.

Vierailija
22/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska pelkkä ujous pudottaa nollaksi.

Ujouden huono puoli on siinä, ettei ujo kovin helpolla ota itse kontaktia kiinnostaviin ihmisiin. Käytännössä jos ujo haluaa löytää kumppanin, hänen pitää valita niistä, jotka ovat häntä kohtaan aloitteellisia, tai oltava ilman. Minulle miehen ujous on ehdottomasti pelkästään positiivinen piirre, mutta tiedän että ujot miehet eivät aloitteita tule tekemään. Ja koska olen ujo itsekin ja aloitteen tekemiseen on todella korkea kynnys, vaihtoehdoiksi jäävät vain ne rohkeammat, aloitteelliset miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska pelkkä ujous pudottaa nollaksi.

Ujouden huono puoli on siinä, ettei ujo kovin helpolla ota itse kontaktia kiinnostaviin ihmisiin. Käytännössä jos ujo haluaa löytää kumppanin, hänen pitää valita niistä, jotka ovat häntä kohtaan aloitteellisia, tai oltava ilman. Minulle miehen ujous on ehdottomasti pelkästään positiivinen piirre, mutta tiedän että ujot miehet eivät aloitteita tule tekemään. Ja koska olen ujo itsekin ja aloitteen tekemiseen on todella korkea kynnys, vaihtoehdoiksi jäävät vain ne rohkeammat, aloitteelliset miehet.

Ujolle naiselle sopii rohkea mies, koska jomman kumman pitää tehdä aloite.

Rohkealle naiselle sopii rohkea mies, onhan hän sitä itsekin.

Köyhälle naiselle sopii rikas mies, koska jomman kumman pitää tienata rahat.

Rikkaalle naiselle sopii rikas mies, onhan hän sitä itsekin.

Lyhyelle naiselle sopii pitkä mies, koska jomman kumman on hyvä olla turvaaja/ylettyä ylähyllylle/antaa lapselle pituusgeenit/tms.

Pitkälle naiselle sopii pitkä mies, onhan hän sitä itsekin.

Jne.