Paljonko teillä menee rahaa vuodessa kampaajalle?
Kiinnostaa, että miten paljon teillä menee rahaa kampaajalle vuodessa? Olen tähän asti värjännyt hiuksia itse, mutta nyt kävin elämäni ensimmäisen kerran kampaajalla, ja järkytyin, kun mietin että jos tosiaan käyn 3kk välein, niin vuodessa tekee aikamoisen summan. En ole tottunut itseeni laittamaan niin paljon rahaa, ja mietin, että miten te muut (äidit), raaskitteko käydä kampaajalla ja miten usein? Ja raaskitteko värjäyttää hiuksia. Olen siis itse ihan keskituloinen, mutta rahat hupeevat usein ihan vaan lasten suht kalliisiin harrastuksiin ja vaatteisiin, ja jotenkin aloin miettiä, että miten minusta 150e kampaajalle on tosi paljon, kun kuitenkin tuollaisia rahasummia menee aina silloin tällöin esim. lätkä- tai futisvarusteisiin, enkä sitä mieti sen enempää :D
Kommentit (43)
0 euroa.
5-15mm siili on aina muodissa ja säästän shampoossakin.
0 euroa, leikkaan itse ja tilaan tarvittaessa saksia ja muita välineitä Kiinasta.
Jo viisi vuotta leikannut omat ja miehen hiukset.
Nolla euroa. Leikkaan itse ja siinäpä se sitten onkin. Joskus suihkin latvoihin jotain pastellisävyä tms jos haluan leikkiä, siis sellaista joka lähtee pesussa.
Hennaus olisi kiva kokeilla, mutta en halua tummanpunaista tukkaa ja hennaushan tummentaa kerta kerralta sitä vanhaa hiusta. Ja mikään ei ole niin kauhea näky kuin luonnonvärinen tyvi hennaisessa tukassa.
3 kk välein kampaaja on muuten harvoin! Kun olin vielä töissä, lyhyttukkaiset kollegat kävivät 2-3 viikon välein kampaajalla.