Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä menee rahaa vuodessa kampaajalle?

Vierailija
09.02.2021 |

Kiinnostaa, että miten paljon teillä menee rahaa kampaajalle vuodessa? Olen tähän asti värjännyt hiuksia itse, mutta nyt kävin elämäni ensimmäisen kerran kampaajalla, ja järkytyin, kun mietin että jos tosiaan käyn 3kk välein, niin vuodessa tekee aikamoisen summan. En ole tottunut itseeni laittamaan niin paljon rahaa, ja mietin, että miten te muut (äidit), raaskitteko käydä kampaajalla ja miten usein? Ja raaskitteko värjäyttää hiuksia. Olen siis itse ihan keskituloinen, mutta rahat hupeevat usein ihan vaan lasten suht kalliisiin harrastuksiin ja vaatteisiin, ja jotenkin aloin miettiä, että miten minusta 150e kampaajalle on tosi paljon, kun kuitenkin tuollaisia rahasummia menee aina silloin tällöin esim. lätkä- tai futisvarusteisiin, enkä sitä mieti sen enempää :D

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvyydeksi: en sentään kampaajalla ollut ekaa kertaa, vaan värjäytin hiukset ekaa kertaa kampaajalla :D

Terv. AP

Vierailija
2/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaski käydä ollenkaan. Äitini leikkaa hiukseni ja mieheni opettelee sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse hiukseni. Kampaajalle menisi ainakin 40 euroa kerta ja olen liian pihi sellaiseen.

Vierailija
4/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meni 0 euroa, sitä edellisenä taisi mennä jotain 30 euroa (latvojen tasaus, sattui vielä kampaamossa olemaan harjoittelija, joten sain harjoittelijahinnalla). Että tosi vähän. :D Tästä syystä pitkät hiukset, ei tarvitse kovin usein käydä. Aiemmin oli ihan lyhyt kampaus ja se piti käydä leikkauttamassa vähintään kuuden viikon välein. Kallistakin, mutta itselleni vielä vaikeampaa oli se ajan löytäminen kampaamokäynteihin. Vaativa työ, pitkät päivät ja iltaisin ja viikonloppuisin paljon omia ja lasten harrastusmenoja. Tuntui, ettei ikinä ehdi käymään ja sitten sellainen ylikasvanut lyhyt kampaus on todella kamala.

Vierailija
5/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tosi vähän..polkka, jonka leikkaan 2x vuodessa ja kerta on 30€. Hiusten kunto on hyvä ja samoin oma väri.. epätavallisen vaalea (ei siis mikään perus maantienvärinen) ja siinäkin näyttää siltä, kuin ois raitoja, niin en ole viitsinyt koskaan alkaa värjäämään. Eli pääsen tosi halvalla

Vierailija
6/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se myy ja mitä siltä ostat. Jotkut myy haisevaa toosaakin. Mies voi sillä kertaa olla vähän kauemmin kampaajan ”tuolissa”.

Vierailija
7/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa. Värjään hiukseni itse hennalla ja tasoitan myös latvat itse. Hiukset ovat niin pitkät, että helppo nippaista latvasta sentti tai pari pois kun ovat ponnarilla ja vetää vaan ponnarin eteen. Muuten en hiuksia leikkaa.

Viimeksi kävin kampaajalla 5 vuotta sitten, kun kävin ottamassa juhlakampauksen jota en osannut itse tehdä.

Vierailija
8/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1000-1300 Euroa.

Vierailija
9/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 euroa.

Vierailija
10/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 120e. Leikkaus 3 x vuodessa.

Vierailija
11/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 250 euroa.

Vierailija
12/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta 150e ole liikaa vuodessa, tosin leikkuutarpeesta riippuen reilusti alle 100e pärjää. Jopa 50e, jos vain tasaa latvoja. Mitä vikaa on itseensä panostamisessa?

Vierailija
13/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Pitkät hiukset, joita tasoitan itse + ostan ja kiinnitän omat pidennykseni

Vierailija
14/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meni satanen, toissa vuonna varmaan jotain 700 euroa. 

Vierailija
15/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ viime vuosina ja lopetin kokonaan käynnit eli leikkaan itse latvat ja värjäämisen olen lopettanut kokonaan.

Vierailija
16/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x vuodessa 50 euroa. Olen tottunut tuhlaamaan itseeni, esim hierojalle menee 1500 e vuodessa ja sokerointiin 400 euroa, mutta kampaajalle ei vaan ole enempää tarvetta. 

Vierailija
17/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuukauden välein 140€, eli 840€ vuodessa. Puolipitkät hiukset, joihin leikkaus ja raidat + sävy.

Maksan ilolla jokaisen euron. Saan kuulla hiuksistani jatkuvasti kehuvia kommentteja.

Vierailija
18/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 0e, kun en käy joka vuosi. Kun käyn tasottamassa niin joku 25e.

Vierailija
19/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin melkeinpä aina itse ennen, sitten kyllästyin siihen säätämiseen ja värjäsin kampaajalla, joka oli mun mielestä ihan sikamaisen kallista ja vuosi sitten päätin, että en värjää enkä värjäytä vaan selvitän minkä värinen mun tukka oikeesti on

Ja vuodessa on mennyt kampaajalle noin 200e eli neljä leikkausta 50e/kerta

Vierailija
20/43 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e.

Olen aikoinaan saanut alan koulutuksen ja muutaman vuoden teinkin niitä hommia kunnes kouluttauduin ihan toiselle alalle.

Mutta siis itse hoitelen omat hiukseni ja siinä samassa muunkin perheen. Säästöä siinä tulee. Tosin välineistö ja esim hiusvärit yms ovat ammattilaisten tuotteita.

Suosittelen kuitenkin "taviksille" kampaamoa kuin alkaa leikkiin kampaajaa. Monia kotimokia tuli aikoinaan korjailtua duunissa ja edelleenkin kun teen tuttaville jotain hiusjuttuja kun pidän ammattitaitoa yllä.

Jos osaa hommat niin toki kotona kantsii tehdä niin säästö tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme