Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (49)
Meillä syötiin lämpimiä voileipiä, niitä tekee pakkasilla mieli. Paahtoleipää (neljän viljan), päällä sinappikinkkua, ananasrenkaita ja juustoa. Uuniin ja valmista. Yleensä muuten ei syödäkään kinkkua.
Tänään on kansainvälinen kalakeittopäivä.
Eiliseltä jäänyttä lihamureketta salaatin kanssa.
Fish& ships tuoreesta turskasta ja itsetehdyistä lohkoperunoista. Lisänä hernemuussia ja jugurtti/majo tartar
Mä otin pakkasesta annoksen katkarapupataa sulamaan. Lämmitän sen kohta. Illalliseksi sitten pakkasesta tomaatti-vuohenjuustokeitto ja siihen raejuustoa.
Lihapullakastiketta ja makaroonia. Teen lihapullat itse.
Kanaa ja kasviksia itse tehdyllä majoneesilla.
Liekkisiipiä, keitettyä parsakaalia, aurujuustotäytteisiä uunitomaatteja, maissia ja maustekurkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Fish& ships tuoreesta turskasta ja itsetehdyistä lohkoperunoista. Lisänä hernemuussia ja jugurtti/majo tartar
Tartar?
Pullon punkkua otin tuohon pohjille, pitäis varmaan katsella löytyisikö jotain kiinteämpääkin kaapista...
Jotain pitäisi tofusta keksiä, mutta mitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartar?
Arvellaan viittaavan tataareihin.
Joo, vähän sama kuin sanois jugurttikreikka.
Kirjoittaja varmaan tarkoitti sanoa tartarkastike (vrt. kreikkalainen jugurttikastike).
Valkoviiniä spagettia keksiä ja juustoleipiä.Unelma grillipihveistä.Kuka osaa parhaan jauheliha murekkeen ohjeen ja mausteet. Wasabi on vesikasvi mut antaa maun.
Tyttöystävän eilen tekemää lasagnea. Nam.
Kasvislasagnea siis -- on muuten hyvää ja täyttävää.
Chili mauste kirjoitti:
Valkoviiniä spagettia keksiä ja juustoleipiä.Unelma grillipihveistä.Kuka osaa parhaan jauheliha murekkeen ohjeen ja mausteet. Wasabi on vesikasvi mut antaa maun.
Opettele ensin kirjoittamaan ja sitten voitkin paneutua ruoanlaittoon .
Meillä syötiin lounaaksi parsakaalia, kukkakaalia ja makkaraa. Välipalaksi marjapuuroa. En vielä tiedä, mitä laitan päivälliseksi lounaalta yli jääneiden kasvisten lisäksi.