Mitä mieltä olette nimistä Petriina ja Lauriina?
Kommentit (26)
En tykkää.
Poikien nimistä väännetty tyttöjen nimet.
Älä vaan tee lapselle niin pahasi että annat nämä nimet.
Tulee jotenkin mieleeni joku pikku kakkosen histamiini tyhmä lapsellinen laikukas aasin näköinen pieni hevonen
Ihan ok, ehkä vähän maskuliinisia.
Poikien nimistä on väännetty yllättävän moni tyttöjen nimi. Vaikkapa Daniela, Gabriella, Mikaela, Karla jne. Erittäin moneen miehen nimeen vaan perään a, ia-pääte ja siinäpä nimi naisellekin.
Mihin unohtui Pasiina? Tai suosikkini Barryanne?
On kivoja, kuten myös Penttiina ja Seppoliina.
Jos olisi ollut ilo saada lapsia, poika olisi saanut nimen Petri ja tyttö Petriina.
Vierailija kirjoitti:
Ei! Ainoastaan yhden rumemman olen kuullut ja se on Samuriina. :(
Aika lähellä on sisäelinnimi Sappiina.
Nimi kertoo siitä, että olisi haluttu poika.
Mieluummin Petra ja Laura, ne ovat kivoja nimiä mielestäni.
Tiedän yhden Petriinan. Piti tulla poika ja Petri, mut kun tulikin tyttö niin jatkettiin vähän nimeä :D Minusta huono ratkaisu, melkein kuin päivittäinen muistutus, et poikaa odotettiin.
Karmee.Miehen nimiä.Kukkatiina,kukkamiina,minttuliina.Kissojen nimiä vaikka tai lehmän ehkä hevosen kuten Leenu Liinu.Riimu.Tiinu.Pitääkö pojalle antaa tytön nimi Pekkajasmin.Paavotiina.Paulianna.
Onko nää jotain sukupuolineutraaleja poikatyttö-nimiä?
Lapsena kovasti murheilin, kun nimeni on Marjukka. Sanoin vanhemmilleni, etten ole mikään JUKKA!!!! Äiti koitti sanoa et kyllä Marjukka on ihan tytön nimi. Naapurirapussa asui ilkeä iso poika, jonka nimi oli Jukka ja hän kiusasi minua. Muistan syvästi edelleen tuon pahan olon joka assosioitui pahan naapuriPOJAN nimeen.
Nyt pidän nimestäni näin aikuisena.
Miksei Petra ja Laura kelpaa, se tulee ensimmäisenä mieleen. Muuten toki ihan kauniita nimiä.
Ei! Ainoastaan yhden rumemman olen kuullut ja se on Samuriina. :(