Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen silmätikku joillekkin miehille?

Vierailija
09.02.2021 |

HUOM. En halua, että tästä keskustelusta tulee joku "yleistätte kaikkia miehiä", joten haluan muistuttaa, etten puhu kaikista miehistä!

Nyt siis asiaan. Tätä on tapahtunut jo useamman kerran kaupassa käydessäni. Tänään kävin nimittäin ostamassa siteitä, koska menkkani alkavat kohta, joten ostan niitä aina useamman kerralla (runsaat menkat). Edessäni oleva mies sitten alkoi heti kommentoimaan "on siinä monta pakettia vaippoja, meneekö heti käyttöön?" niin äänekkäästi, että kassaneitikin kuuli. Meinasin siinä sitten huutaa hänelle takaisin, että "Mene perverssi muualle!!", mutta sitten huomasin, että tuo tyyppi oli pukeutunut tosi likaisiin vaatteisiin ja muutenkin käyttäytyi vähän epämääräisesti (ja osti vain kaljaa, joten taisi olla alkoholisti). Mies näytti olevan alle 30v.
Olen kuitenkin saanut tälläisiä kommentteja aiemmin. Kerran eräs mies ostaessani vessapaperia kysyi, pyyhkiikö paperilla hyvin ja peppu puhdas? Tuolloin kyseessä oli keskikäinen mies.

Kysyn vaan, että mikäköhän saa joissain miehissä tuon aikaan, että on pakko sanoa noin halveksivia kommentteja? Olen muutenkin ollut koko elämäni kiusattu, niin tuntuu jotenkin pahalta tälläiset kommentit, kun sitä luulin aikuisuuteen päästäessä, ettei tarvitsisi näitä kommentteja enää kuunnella.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Tuuppa tänne, täällä on keskustassa kai 4 laitosta, on entisiä ja uusia narkkeja ja alkkiksia, sen lisäksi pari lastenkotia.

-Mulle on huudettu: haluutko miestä, pientä vai isoa? Ei tarvitse kuin katsoa sinnepäin niin vastataan että: v--uakos kyyläät? Niitä saa vähän varoa kun vapaana kuljeskelevat kaiket päivät. Ruokakaupassa saattaa yks eukko huutaa kovalla äänellä, huo rit ella ketä tahansa vastaan tulijaa (tosin nyt ei ole näkynyt, poliisit vei sen useasti pois, nyt varmaan lukkojen takana). Yks hyppi junaradalla ja pois äkkiä kun juna tuli, ja kun soitin laitokseen mitä näin niin hoitaja ei meinannut uskoa. Tyyppi oli silloinkin menossa rautatieasemalle päin.

Että älkää ottako henkilökohtaisesti, näitä voi asua lähistöllä.

Yhden ajoin pois pihaltamme niin huusi seuraavan kerran nähtyämme: saa tan an äm mä! Hakkasi nyrkeillä auton konepeltiä. (ei onneksi ole enää näkynyt) Näitä on täällä xxx kunnassa paljon, keskustassa päivisin varmaan enemmän outoja kuin normaaleja.

Vierailija
42/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omaa ajatteluasi, mietit vaan 'onpa ääliö' ja jatkat matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole sinussa, laitapuolen kulkijat nyt huutelee mitä sattuu.

Vierailija
44/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu. Tuuppa tänne, täällä on keskustassa kai 4 laitosta, on entisiä ja uusia narkkeja ja alkkiksia, sen lisäksi pari lastenkotia.

-Mulle on huudettu: haluutko miestä, pientä vai isoa? Ei tarvitse kuin katsoa sinnepäin niin vastataan että: v--uakos kyyläät? Niitä saa vähän varoa kun vapaana kuljeskelevat kaiket päivät. Ruokakaupassa saattaa yks eukko huutaa kovalla äänellä, huo rit ella ketä tahansa vastaan tulijaa (tosin nyt ei ole näkynyt, poliisit vei sen useasti pois, nyt varmaan lukkojen takana). Yks hyppi junaradalla ja pois äkkiä kun juna tuli, ja kun soitin laitokseen mitä näin niin hoitaja ei meinannut uskoa. Tyyppi oli silloinkin menossa rautatieasemalle päin.

Että älkää ottako henkilökohtaisesti, näitä voi asua lähistöllä.

Yhden ajoin pois pihaltamme niin huusi seuraavan kerran nähtyämme: saa tan an äm mä! Hakkasi nyrkeillä auton konepeltiä. (ei onneksi ole enää näkynyt) Näitä on täällä xxx kunnassa paljon, keskustassa päivisin varmaan enemmän outoja kuin normaaleja.

Hui, olisi kamalaa asua tuollaisesssa paikassa! Asut ilmeisesti ihan Suomessa?

Vierailija
45/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille positiivisista kommenteista! Piti vaan saada ehkä vähän purkaa tätä ihmetystä johonkin. 

Ehkä sitä vaan toivoisi, että maailma voisi joskus olla sellainen, että kaupassa voisi käydä ilman, että siellä ihmiset kommentoivat toisten ostoksia tai antavat outoja kommentteja. 

Hyvää päivänjatkoa kaikille! 

Vierailija
46/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt, että joku randomi alkaisi puhua kaupassa toiselle randomille. 

Muuta pois Helsingistä. Tuollainen ei ole normaalia. Kaupassa ollaan hiljaa. 

Vierailija
47/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa pyörii kaikenlaista porukkaa, suosittelen vaan ignooraamaan idioottimaiset kommentit.

Vierailija
48/48 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt, että joku randomi alkaisi puhua kaupassa toiselle randomille. 

Muuta pois Helsingistä. Tuollainen ei ole normaalia. Kaupassa ollaan hiljaa. 

Minulle randomit alkavat jutella usein juurikin ruokakaupoissa, nyt ilmeisesti koronatilanteen takia saan olla rauhassa. Ja olen siis ihan normaalin näköinen enkä mitenkään ota kontaktia kehenkään, silti tullaan juttelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi